فرهنگ و هنر

بازیگری که در کنار خیابان دستفروشی می‌کند!

با احمدرضا اسدی گفتگو کردیم که در حال حاضر وضع خوبی ندارد و خودش دلایل شنیدنی و البته ناراحت کننده برای این مطلب بیان می‌کرد.

کتاب فروشی بازیگر قدیمی تلویزیون

چه حسی پیدا می‌کنید اگه جلوی در سینما چند تا کتاب روی زمین چشم شما را بگیرند اما وقتی سرتون رو بالا بیارید تا از دستفروشی که صاحب آنهاست قیمت را بپرسید، طرف به نظرتان خیلی آشنا بیاید. من شما را کجا دیدم؟ فامیلید؟ دوستید؟ هم کلاسی؟ یا …. ؟

وای خدای من ایشون بازیگر هستند.

آقای اسدی آیا این را توی ویکی‌پدیای شما هم نوشته‌اند که دستفروشی شغل دوم شماست؟ یا اینکه شغل دوم شما بازیگری است! اصلا شما ویکی پدیا دارید؟

می‌خواستم از احمدرضا اسدی بپرسم که چرا شما اینقدر کم کار هستید اما نگفته از سوال خودم پشیمان شدم.

حال داشتم می‌دیدم که ایشان همچین هم کم‌کار نیستند!

با احمدرضا اسدی گفتگو کردیم که در حال حاضر وضع خوبی ندارد و خودش دلایل شنیدنی و البته ناراحت کننده برای این مطلب بیان می‌کرد.

«گر بانک زنم کام و دهان می‌سوزد» «چه جای دهان جهان جمله جهان می‌سوزد»

هنرمان آلوده است ، در واقع هنر نمایش و سینما آلوده شده آدم هایی در هنر حضور دارند که برای این دنیا نیستند آنهایی که ماندند مثل من نان و ماست و شیوید می‌خورند.

وی ادامه داد: حالا من جلوی سینما نشستم کتاب های خودم را دستفروشی می‌کنم چرا که معتقدم هنرمندی که در بستر سیاست بخسبد بگذارید همانجا بماند، بیدار کردنش وبال ملت است.

این هنرمند پیشکسوت تصریح کرد: پول می‌دهند بازی می‌کنند چه کار کنم. 62 سال سن دارم و 40 ساله کتابدارم و 44 سال بازیگر بودم و در 48 سالگی با عشق به دانشگاه رفتم و پایان‌نامه کارشناسیم 800 صفحه بود.

وی افزود: ما که نان و ماست و شیویدمان به راهه اما دلواپس اساتید هنر نمایش و سینما هستم.

اسدی از وضعیت بیمه‌اش گفت: بیمه ما بسیار آبکی است در این بیمه کفن داریم، من احمدرضا اسدی پسر خوانده وزارت ارشاد هستم پدران از فرزندانشان بی‌خبرند ، آنها از من بی‌خبرند.

وی در پایان بیان کرد: با کتاب هایم مأنوسم. نان و ماست و شیوید به‌راهه. من را با قیل و قال کاری نیست.

منبع : yjc.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا