حوادث

بازگشت پسر معلول پس از 4 سال به خانه

 

پسر معلول که چهار سال قبل در خیابان مفقود شده و در یک مرکز نگهداری معلولان پیدا شده بود با حکم قضایی به زودی به خانه می رود.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، شانزدهم شهریور امسال مرد میانسالی با مراجعه به دادسرای امور جنایی از پیدا شدن فرزند معلولش در یک مرکز نگهداری معلولان در فشم خبر داد.

این مرد در مورد علت حضورش در دادسرا به بازپرس پرونده گفت: اسفند ماه چهارسال قبل هنگام خرید دارو در حوالی میدان هفت حوض متوجه گم شدن فرزند معلولم به نام محمد شدم. او  دچار معلولیت ذهنی است. همه جا را دنبالش گشتم اما اثری از او نبود. به پزشکی قانونی، پلیس و حتی بهشت زهرا رفتم اما خبری از پسرم نبود. چندبار هم آگهی در روزنامه ها چاپ کردم اما فایده نداشت.  آخرین بار هشتم شهریور آگهی چاپ کردم که فردی با من تماس گرفت و ادعا کرد فرزندم در مرکز نگهداری معلولان آسمان در فشم است. وقتی به آنجا رفتم پسر 28 ساله ام آنجا بود.

وی ادامه داد:وقتی خواستم او را با خود ببرم مدیر مرکز برای 4 سال نگهداری او درخواست چهل میلیون تومان پول کرد. شوکه شدم چرا که من این پول را ندارم بدهم تا فرزندم را به خانه ببرم.

با اظهارات پدر محمد بازپرس پرونده دستور احضار مدیر مرکز را صادر کرد.

خانم مدیر با حضور در پلیس آگاهی با رد ادعای پدر پسر معلول گفت: چون محمد به همراه 10 نفر دیگر با حکم قضایی به مرکز ما آمده است ما تنها با حکم قاضی اجازه ترخیص او را داریم. ما براساس ضوابط بهزیستی کار می کنیم و این پول را از مرد طلب نکردیم.

با اظهارات مدیر مرکز روز گذشته  بازپرس محسن مدیر روستا دستور ترخیص پسر معلول را صادر کرد تا او به آغوش خانواده بازگردد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا