فرهنگ و هنر

اکبر عبدی با «تارات» به ترکیه می‌رود

در آخرین تغییرات فیلم سینمایی «تارات» نام اکبر عبدی نیز به عنوان بازیگر به این پروژه پلیسی ـ اکشن اضافه شده است. بیش از نیمی از این فیلم در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود.

فیلم «تارات» به کارگردانی پدرام بهرامی‌فر به زودی کلید می‌خورد و نیمی از صحنه‌های آن در کشور ترکیه تصویربرداری می‌شود. بهرامی‌فر پیش از این تجربه ساخت آثای همچون «تسلیم سرنوشت»، «انتقام مافیایی» و «بی‌نشون» را در کارنامه خود دارد.

در آخرین تغییرات فیلم «تارات»، نام اکبر عبدی نیز به عنوان بازیگر به این پروژه پلیسی ـ اکشن اضافه شده است و او قرار است یک بار دیگر طی ماه‌های اخیر به ترکیه سفر کند. پیش از این برخی رسانه‌ها خبر مهاجرت اکبر عبدی به ترکیه را منعکس کرده بودند که این بازیگر کهنه‌کار کشورمان در گفت‌وگو با فارس به شدت این خبر را تکذیب و از عاملان انتشار آن گلایه کرد.

«تارات»، داستانی اکشن-پلیسی دارد و ماجرای ورود یگ گروه قاچاقچی به ایران برای خارج‌کردن تعدادی عتیقه از کشور است. به گفته بهرامی‌فر باید در این اثر انتظار صحنه‌های اکشن پلیسی قدرتمندی را داشت چرا که قرار است برای اولین بار این صحنه‌ها باکیفیتی غیر از آنچه که تا به امروز در سایر فیلم‌ها شاهد بودیم، ساخته شود.

مدت‌ها است که گروه کارگردانی بر چگونگی اجرای این صحنه‌ها با عوامل مربوطه و گروه بدلکاران جلسات متعددی را برگزار می‌کنند و تمرین‌های سختی را برای اجرای این صحنه‌ها آغاز کرده‌اند.

عوامل و بازیگران فیلم «تارات» به شرح ذیل اعلام شدند:

نویسنده و کارگردان: پدرام بهرامی‌فر، دستیار یک کارگردان و برنامه‌ریز: محمد رحمانیان، فیلمبردار: پویان آقابابایی، طراح صحنه و لباس: صادق فهیمی، مسئول جلوه‌های ویژه کامپیوتری: بهروز باقر، طراح گریم: مهیار اعرج، عکاس: شاران بهرامی فر، محمد رضا مرتضایی

بازیگران: اکبر عبدی، نیما شاهرخ شاهی، شیما مرزی، شاران بهرامی‌فر، سینا کلانتری، فهیمه سلیمانی، ساناز حسن‌پناه و بیتا تارم.

ستاره ها

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا