فناوریمذهبی

انس با قرآن در ماه مبارک رمضان

معرفی نرم افزار؛

 

در اولین روزهای ماه مبارک رمضان تصمیم گرفتیم یک نرم افزار کاربردی برای هر چه بهتر استفاده کردن از این ماه و انس گرفتن با کلام خدا به شما کاربران گرامی معرفی کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران ، نرم افزار نور رضوان ویزه ماه مبارک رمضان به شما این امکان را می دهد که هر روز یک جزء از قران کریم را تلاوت کنید.

 

 

 

 

اولین ویژگی که این اپلیکیشن را نسبت به سایر اپلیکیشن های مشابه متمایز می کند، گرافیک زیبای آن است. این برنامه از کاشی زنده و ارسال اعلانات نیز پشتیبانی می کند که می توانید تنظیم کنید هر ۶ یا ۱۲ یا ۲۴ ساعت به صورت تصادفی یکی از آیات قرآن را برای مطالعه به شما پیشنهاد دهد، و آن آیه بر روی کاشی زنده نیز نمایش داده می شود.

 

 

 

 

 

این نرم افزار قرآن را به سه زبان عربی، فارسی و انگلیسی در اختیارتان قرار می دهد و زبان کاشی زنده را می توانید یکی از این سه زبان انتخاب کنید. این نرم افزار قادر است تا متن قرآن را به هر سه زبان به صورت هم زمان نمایش دهد.

 

سه نوع فونت زیبا را می توانید برای متن قرآن انتخاب کنید، همچنین برای هر یک از سه زبان به صورت مجزا می توانید فونت انتخاب کنید.

این نرم افزار انتخاب های زیادی را از بین مطرح ترین ترجمه های قرآن در اختیارتان قرار می دهد و قابلیت پخش آیات را نیز دارد که می توانید از بین تعداد زیادی از قاری های مطرح، قاری مورد نظرتان را انتخاب کنید. حتی قبل از انتخاب می‌توانید نمونه صدای قاری را هم بشنوید تا بتوانید راحت تر و بهتر انتخاب کنید.

 

صدای قاری ها را می توانید دانلود کنید تا به صورت آفلاین هم از نرم افزار استفاده کنید .یکی از قابلیت های این نرم افزار این است که می تواند آیه به آیه قرآن را پخش کند و هر آیه را در یک صفحه نشان دهد.  از دیگر قابلیت های این برنامه می‌شود به نشانه گذاری آیات، ارسال متن قرآن از طریق پیامک و ایمیل اشاره کرد.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا