آرایش و زیبایی

اصلاح سریع خطاهای آرایشی

اصلاح سریع خطاهای آرایشی

 

آرایش کردن هنری است که همه افراد آن را ندارند. با آرایش میتوان عیب های چهره را پوشاند و به جذابیت فرد افزود. شما باید در این کار تمرین زیادی کنید تا مهارتتان در زمینه آرایش بالا برود. با آرایش میتوان چهره خیلی معمولی را به یک فرد خیره کننده تبدیل کرد. در زیر نکاتی برای اصلاح آرایش معرفی میکنیم که مطمئنا خیلی از افراد با آن مشکل دارند.

خرید کرم پودر:

زمانی که کرم پودر میخرید در صورتی که میخواهید ببینید چه کرم پودری به رنگ پوست شما می آید مقداری از آن کرم را روی بازو یا مچ دستتان یا گردنتان تست کنید.

مشکل در کشیدن خط چشم:

 

اگر قادر نیستید خط چشم خود را تمیز و صاف بکشید زیر آن سایه سیاه بکشید تا ناصافی هایش معلوم نشود.

حل مشکل خواب آلود بودن چشم ها:

اگر چشم هایتان خواب آلود بود از سایه چشم به رنگ روشن استفاده کنید و سایه چشمتان را در وسط پلک هایتان و گوشه داخلی چشمتان بزنید. زیر ابرویتان هم مقداری از این سایه بزنید تا چشم هایتان زیبا شود.

زیبا کردن مژه ها:

 

برای حجیم و بلندتر نشان دادن مژه هایتان از ریمل استفاده کنید. وقتی ریمل را از سمت پایین به بالا روی مژه هایتان میزنید به دو طرف آن را بلرزانید. ریمل را به صورت عمودی روی مژه های پایینتان بزنید.

کشیدن خط چشم مایع:

 

اگر بلد نیستید با خط چشم مایع ، برای خود خط چشم بکشید و خط چشمتان کج میشود از چسب نواری استفاده کنید. با استفاده از نوارچسب آن را طبق گوشه چشمتان چسبانده و خط چشمتان را بکشید.
کشیدن خط  ابرو خیلی زمان نمیگیرد. یک مداد ابرو یا سایه بردارید مرز ابروهایتان را تعیین کنید. داخل ابرو را پر کنید. زیر ابروهایتان را کانسیلر روشن بزنید تا ابروهایتان بیشتر دیده شود.

اگر زیر چشمتان سیاه شد برای آنکه آن را پوشش دهید از رژ لب قرمز استفاده کنید. رژ قرمز را روی قسمتی که لک شده بزنید بعد روی آن کانسیلر بزنید.

 

رژ لب زدن:

 

اول یک خط لب بکشید تا دوام رژ لبتان بیشتر شود و روی لب زیباتر بشیند.
قسمتهایی از صورتتان را با سایه روشن تیره ترش کنید. روی استخوان گونه تاکیدتان را بیشتر کنید تا گونه هایتان حجیم شوند.
در پنکیک ، رژ گونه شکسته و سایه چشم چند قطره الکل بریزید و با یک پلاستیک رویش را بپوشانید و با شتی ورزش دهید تا به شکل اول درآید.

چگونه خط چشم مایع بکشیم؟

کشیدن سایه ابرو

اصلاح سریع خطاهای آرایشی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا