حوادث

اصرارهای پدرشوهرم برای بچه‌دار شدن زندگی‌ام را جهنم کرده است

 

اصرارهای پدرشوهر برای بچه دار شدن عروسش، پای زوج جوان را به دادگاه خانواده کشاند.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: یکسال است که با شوهرم ازدواج کرده ام. اما تازه بعد از ازدواج بود که متوجه شدم اشتباه کرده ام. راستش شوهرم مرد بدی نیست و خیلی مهربان و خوش اخلاق است. من از همان روز اول هم به او به شدت علاقه مند شدم و حتی الان که می خواهم درخواست طلاق بدهم خیلی ناراحت هستم و قلبا به اینکار راضی نیستم، ولی خانواده او یعنی هم پدرش و هم مادرش مرا مجبور به انجام اینکار کردند.

زن جوان ادامه داد:من تازه 20 سال سن دارم و یکسال است که عروسی کرده ام، ولی پدرشوهرم و مادرشوهرم از ما می خواهند که صاحب یک فرزند شویم. من دارم درس می خوانم و هنوز خیلی زود است که مادر شوم. اصلا نمی توانم بچه داری کنم ولی پدرشوهر و مادرشوهرم حاضر نیستند کوتاه بیایند و در مدت این یکسال زندگی ما را به جهنم تبدیل کرده اند.

وی افزود:آنها هر روز هر شب می گویند که می خواهند نوه شان را ببینند و حتی برای اینکار دعوا و جنجال هم به راه می اندازند و می خواهند ما را مجبور کنند صاحب فرزند شویم. اوایل به خواسته آنها اهمیتی نمی دادم ولی الان می بینم رفتارها و اصرارهای آنها دارد در زندگی ما تاثیر منفی می گذارد و حتی شوهرم هم تسلیم خواسته آنها شده و به من می گوید به خاطر پدر و مادرش باید صاحب فرزند شویم. برای همین تصمیم گرفتم. زندگی که از همین ابتدا با دخالت پدرشوهر و مادرشوهرم شروع شود و آنها برای ما تصمیم بگیرند عاقبت خوبی ندارد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا