پزشکی و سلامت

استخدام مربیان پیش دبستانی اولویت آزمون آموزش و پرورش/ برگزاری دوره یک ساله برای برگزیدگان

بطحایی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران:

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه آزمون استخدامی برای ۵ هزار نیروی انسانی در آموزش و پرورش با مجوز سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی ریاست جمهوری برگزار می‌شود، گفت: استخدام مربیان پیش دبستانی در الویت این استخدام است.

سید محمد بطحایی معاون آموزش و پرورش معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار آموزش و پرورش باشگاه خبرنگاران، افزود: اخیرا آموزش و پرورش مجوز استخدام ۵۰۰۰ نیرو را از سازمان مدیریت و برنامه ریزی دریافت کرده است، بر این اساس مجوز آزمونی با هماهنگی سازمان مدیریت و برنامه ریزی ریاست جمهوری برگزار خواهد شد.

 

وی، همچنین گفت: اگر این افراد دارای مدرک کار‌شناسی یا پایین‌تر باشند و کسانی که در این آزمون قبول شدند در ‌‌نهایت به یکی از پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان معرفی می‌شوند و دوره‌ای یک‌ساله را طی خواهند کرد.

 

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بیان داشت: این دوره شامل مهارت‌های معلمی، کلیات و فنون روش‌ها و مباحث معلمی است و در ‌‌نهایت به استخدام پیمانی آموزش و پرورش در خواهند آمد.

 

وی، همچنین در باره استخدام مربیان پیش‌دبستانی در این دوره گفت: استخدام این مربیان در الویت است و با شرایط برابر استخدام خواهند شد.

 

بطحایی، در پایان گفت: شرایط و ضوابط و نحوه این آزمون در آینده اعلام خواهد شد.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا