آرایش و زیبایی

از بین بردن چربی داخل ران

درمان چاقی ران و شکم با آب

چربی های دور شکم و ران از آخرین چربی هایی هستند که با کاهش وزن از بین میروند و لاغری صورت و سینه را به دنبال دارند. اما آب به آسانی میتواند این چربی های بدشکل را از بین ببرید و وزن فرد را کم کند.

یکی از مهم ترین وظایف آب پاکسازی بدن و سم زدایی آن است. برای از بین بردن رسوبات مضر در اطراف مچ پا، شکم، ران و باسن نوشیدن آب را فراموش نکنید.

نقش آب در کاهش وزن

90 درصد افرادی که برای کاهش وزن آب مینوشند به تاثیر آب در کاهش وزن ایمان دارند و میگویند واقعا وزنشان کم شده است. اما چگونه نوشیدن آب باعث کاهش وزن میشود؟

آب نوشیدنی حیاتی است که بسیار ضروری است و از روش های گوناگون چربی های بدنتان را از بین میبرد.

میزان سوخت و ساز بدن با نوشیدن آب ارتباط مستقیمی دارد یعنی هر چه آب بیشتری بنوشید سوخت و ساز بدن بیشتر میشود. زیرا با نوشیدن آب غذا بهتر هضم میشود و تبدیل انرژی راحتتر انجام میگیرد که به آن سوخت و ساز چربی میگویند. پس اگر مشکل چربی اضافه دارید آب بنوشید.

آب با دفع مواد زائد و سموم به پاکسازی بدن کمک میکند  و رسوبات مضری که در اطراف شکم، ران، مچ پا و باسن انباشته شده اند را حذف میکند . آب باعث انعطاف پذیری بدن میشود زیرا عضلات شما را روان میکند و باعث تسهیل در فعالیت های ورزشی میشود.

وقتی آب کمی در طول روز مینوشید بدن ممکن است. بدن فکر میکند شما گرسنه هستید در نتیجه بیشتر غذا میخورید. پس آب مورد نیاز بدن خود را تامین کنید تا کمتر احساس گرسنگی کنید و بدنتان تشنگی را به گرسنگی تفسیر نکند.

با نوشیدن آب، غذای کمتری میخورید و سریعتر سیر میشوید. وقتی غذا کمتر بخورید، بدن برای تامین انرژی از چربی های ذخیره شده استفاده میکند و وزن کم میشود.

چند لیوان در روز آب بخوریم؟

پاسخ به این سوال برای افراد مختلف متفاوت است و باید با یک متخصص مشورت کنید. در صورتی که نمیتوانید به پزشک مراجعه کنید آزمون آنلاین BMI بدهید تا میزان آب موردنیاز بدن را بفهمید. اما باید بدانید به صورت منظم بین هشت تا ده لیوان آب باید روزانه بنوشید. نیم ساعت قبل از صرف غذا حداقل دو لیوان آب بنوشید تا بیست درصد گرسنگی شما کاهش پیدا کند. در نتیجه میزان کمتری غذا میخورید و سریعتر سیر میشوید.

کاهش وزن اسان / کاهش وزن از زبان دکتر بهزاد خلیل‌پور

سوپ رژیمی برای کاهش وزن

همچنین بخوانید

یک دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا