حوادث

ادعای عجیب یک آدم ربا در دادگاه

آدم ربایی برای ترک مواد؛

 

پسر جوان پس از دستگیری به اتهام آدم‌ربایی، مدعی شد قصد داشته شاکی را برای ترک مواد به کمپ ترک اعتیاد ببرد.

به گزارش سرویس حوادث جام نیـوز به نقل از جام‌جم ، رسیدگی به این پرونده نوزدهم خرداد و همزمان با مراجعه پسر 26 ساله‌ای به کلانتری یافت‌آباد آغاز شد. پسر جوان به نام کامبیز در شکایتش به ماموران گفت: ساعتی قبل در حال رفتن به خانه‌مان بودم که دوستم، بهنام مرا به خانه‌شان دعوت کرد. وقتی وارد خانه شدم، دریافتم او حالت طبیعی ندارد و شیشه مصرف کرده است. دقایقی بعد بهنام با تهدید چاقو، گوشی تلفن همراهم را گرفت و با بستن دست و پایم مرا داخل صندوق عقب خودرویش انداخت و راه افتاد. او برای این که سر و صدا نکنم، صدای پخش صوت خودرو را زیاد کرد. با تلاش دست و پایم را باز کردم و با آچاری که آنجا بود، قفل را شکسته و پشت چراغ قرمز گریختم.

 

سرانجام با گذشت شش ماه از این شکایت، متهم 29 ساله در مخفیگاهش در جنوب تهران شناسایی و دستگیر شد.

 

روز گذشته با انتقال بهنام به دادسرای امور جنایی، او به ربودن دوستش اعتراف کرد و گفت: کامبیز به مواد مخدر اعتیاد داشت. من با نقشه قبلی او را به خانه آوردم و پس از گرفتن تلفن همراهش قصد داشتم او را برای ترک به کمپ ببرم که فرار کرد. من چند نفر دیگر را هم به این شیوه به کمپ برده و ترک داده‌ام.

 

با اظهارات متهم 29 ساله، او با دستور آرش سیفی، بازپرس شعبه چهارم دادسرای امور جنایی به اتهام سرقت و آدم‌ربایی بازداشت و به پلیس آگاهی منتقل شد.

 

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا