حوادث

اختلافات بچگانه رنگ خون گرفت/ دعوای دو نوجوان به جنایت ختم شد

 

با سرعت عمل پلیس شهرستان مه ولات خراسان رضوی قاتل نوجوان ۱۷ ساله در کمتر از ۲۴ ساعت دستگیر شد.

سرهنگ حسن علی نیا فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات در گفتگو با خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران در تشریح جزییات این خبر گفت: در پی تماس با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و گزارشی مبنی بر انتقال پیکر غرق در خون نوجوان ۱۷ ساله به بیمارستان شهر فیض آباد بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری مرکزی برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

سرهنگ علی نیا افزود: با بررسی‌های به عمل آمده در محل مشخص شد، دو نوجوان ۱۷و ۱۶ ساله به نام‌های “میلاد” و “علیرضا” در روستای شمس آباد از توابع شهرستان مه ولات به علت اختلافات قبلی با یکدیگر درگیر شدند که در این نزاع نوجوان ۱۷ساله به نام “میلاد” با ضربه چاقو وارد شده به شکم مجروح و پس از اعزام به بیمارستان به علت شدت جراحات و خونریزی شدید فوت می‌کند.

فرمانده انتظامی شهرستان مه ولات اظهار داشت:در ادامه تیم دایره جنایی پلیس آگاهی وارد عمل شد و با یک سری تحقیقات میدانی محل اختفای ضارب را ساعتی پس از قتل شناسایی و او را با هماهنگی مقام قضائی در عملیات ضربتی دستگیر می‌کنند.

سرهنگ علی نیا خاطر نشان کرد: متهم به قتل (علیرضا) پس از بازجویی‌های به عمل آمده در پلیس آگاهی با تشکیل پرونده راهی دادسرا شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا