فرهنگ و هنر

چكامه چمن ماه هم كشف حجاب كرد!

پس از کشف حجاب صدف طاهریان بازیگر زن سینمای ایران، حالا و کمتر از یک هفته یکی دیگر از بازیگران زن سینمای ایران عکسی بدون حجاب از خود منتشر کرد.

پس از کشف حجاب صدف طاهریان بازیگر زن سینمای ایران، حالا و کمتر از یک هفته یکی دیگر از بازیگران زن سینمای ایران عکسی بدون حجاب از خود منتشر کرد.

چکامه چمن ماه بازیگر سینما و تلویزیون ایران، که سابقه بازی در فیلم‌هایی چون بودن یا نبودن، سهراب، بانوی کوچک، جایی دیگر، شکلات، گیرنده، گهواره‌ای برای مادر، پایان‌نامه و اعترافات ذهن خطرناک من و چند سریال تلویزیونی از جمله ستاره‌های سربی، راز شیوا، و پرواز در حباب را در کارنامه‌اش دارد لحظاتی پیش عکسی بدون حجاب از خود در صفحه اینستاگرام‌اش منتشر کرد.

چکامه چمن ماه

این اقدام از آن جهت بیشتر قابل تامل است که به تازگی صدف طاهریان یکی دیگر از بازیگران سینمای ایران نیز در اقدامی مشابه، تعدادی از عکس‌های بدون حجاب خود را منتشر کرد که حاشیه‌های زیادی به همراه داشت. البته بنا به گفته رسانه‌ها، طاهریان در حال حاضر در دبی بسر می‌برد اما در خصوص چکامه چمن ماه هنوز واکنش و یا خبری منتشر نشده است.

عکس چکامه چمن ماه

نکته جالب دیگر، واکنش کاربران به عکس چکامه چمن ماه است، در حالی که درباره صدف طاهریان، کاربران احتمال هک شدن پیج او را قوی می‌دانستند اما این‌بار همه گویی پذیرفته‌اند که این اقدام از سوی خود بازیگر صورت گرفته و از این رو کامنت‌ها بیشتر حول این سوال می‌چرخد که آیا او نیز از کشور رفته است؟ و اینکه بعد از او نوبت چه کسی خواهد بود؟

کافه سینما

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا