فناوری

چرا آیفون 7 نباید خرید؟

چرا آیفون 7 نباید خرید؟

بعد از گذشت چند هفته از وارد شدن گوشی iphone 7 و +7 iphone به بازار ، شرکت اپل با سیل انتقادها روبرو شد. دلیل این انتقادها پایین بودن عمر باتری این گوشی است.

این ضعف گوشی اپل سبب شده است در برابر شرکت های رقیب نتواند از خود دفاعی داشته باشد. طبق بررسی شرکت ویچ انگلستان باتری های گوشی های آیفون امیدوار کننده نیست.

اپل ادعا کرده بود در مقایسه با آیفون 6s آیفون 7 دو ساعت بیشتر جواب میدهد. با وجود این افزایش iphone 7  از رقیبانش عقب افتاده است زیرا عمر آیفون 7 برای گشتن در سایتهای مختلف خوب است اما اگر دائما با آن تماس صوتی برقرار کنیم باتریش زود تمام میشود.
با تحقیقی که شرکت ویچ انگلستان درباره عمر باتری های J5 شرکت الجی، GALAXY S7 ، HTC 10 و iphone 7 انجام داده است مشخص شد از iphone 7  تنها برای 12 ساعت مکالمه صوتی میتوان بهره برد. اما از گوشی الجی جی 5 برای 26 ساعت مکالمه، اچ تی سی 10 برای 31 ساعت مکالمه،گلکسی اس 7 برای 24 ساعت مکالمه به خوبی جواب میدهد.
اگر از اینترنتی که نسل سوم باشد استفاده کنیم آیفون 7 در رتبه چهارم قرار میگیرد.  عمر باتری HTC 10 برابر 790 دقیقه، عمر باتری GALAXY S7 برابر 640 دقیقه ، عمر باتری J5 الجی 615 دقیقه و عمر باتری آیفون 577 دقیقه است که خبر خوشایندی برای دوستداران اپل نیست.
دلیل این ضعف گوشی های جدید آیفون این است که در آنها از باتری 1960 میلی آمپری استفاده شده است در صورتی که باتری گوشی اچ تی سی 10 برابر 3000 میلی آمپر است. پس اگر شما هم کاربری هستید که زیاد از گوشی استفاده میکنید یا مکالماتتان زیاد است بهتر است به جای گوشی اپل جدید ، گوشی های نامبرده در بالا را خریداری کنید تا ظرفیت باتری گوشیتان بالاتر باشد.

نقاط صعف آیفون 7

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا