فرهنگ و هنر

واکنش تتلو و طرفدارانش به شوخی جنجالی ژوله در خندوانه!

 

امیرمهدی ژوله در مرحله‌ی دوم مسابقه‌ی «خنداننده‌ی برتر» هم با دست پر روی صحنه رفت و لحظات شادی را برای مخاطبان این برنامه رقم زد.

واکنش به اجرای ژوله در خنداونه

امیرمهدی ژوله، این نویسنده که سابقه‌ی بازیگری ندارد، در بخشی از اجرایش به سراغ موضوع شهرت رفت. فوتبالیست شدن، خواننده شدن، بازیگر شدن و سیاستمدار شدن چهار شغلی بود که زوله با سه تای اول شوخی کرد و در مورد چهارمی گفت جرات ندارد درباره‌ی آن حرفی بزند.

او گفت که برای مشهور شدن باید خواننده می‌شدم، اما نه مثل این خواننده‌های اصیل، بلکه باید پول می‌دادم تا برایم آهنگ می نوشتند، پول می دادم تا کلیپ بسازند، اما از آنجا که پول ندارم بدهم برایم کلیپ بسازند باید خواننده زیرزمینی می‌شدم. اما اسمم مشکل دارد. به خاطر همین باید اسمم را عوض می کردم، می‌توانستم اسمم را بگذارم «ژوله‌یا» و بعد هزار نفر می‌آمدند ببینند ژوله یا چی؟ و بعد می‌دیدند ژوله و هیچی.

او ادامه داد: «یا اسمم را می‌گذاشتم «امیر ژوژولو». به طرفدارانم هم می‌گفتم ژوژولیا. بعد توی صفحه مجازی عکس خودم را می‌گذاشتم که سرما خوردم، و ده هزار نفر برایم کامنت می‌گذاشتند، الهی بمیرم، دستمال بگیر. تازه پنجاه هزار نفر هم آن را به اشتراک می‌گذاشتند.»
واکنش تتلو به اجرای ژوله/ خوشحال کردن مردم کار مقدسیه

خواننده‌ی زیرزمینی امیر دیوا معروف به امیر تتلو ساعتی پس از اجرای امیر مهدی ژوله در برنامه‌ی «خندوانه » با انتشار پستی نسبت به اجرای این کمدین واکنش نشان داد.

امیر تتلو من زیر را در صفحه‌ی اینستاگرامش منتشر کرد:

«میگن تو برنامه ى خندوانه به ما مثكه بى احترامى شده توسط یه آقایى به اسم ژوژولو !! والا من اون برنامرو تا حالا ندیدم و این آقارم نمیشناسم اما چیزایى كه الان راجبش فهمیدم اینجوریه كه میخوان یه كارى كنن كه مردم بخندن !! خوب اگه با بى احترامى به ما مردم میخندن بذار بخندن دمشونم گرم شكایتى ندارم ،حساس نشین ، بذارین زندگیشونو بكنن به نظرم خوشحال كردن و خندوندن مردم كار مقدسیه البته اگه به خاطر نفع شخصى نباشه»
حمله طرفداران تتلو به صفحه اینستاگرام امیرمهدی ژوله

صفحه اینستاگرام امیرمهدی ژوله فیملنامه‌نویس و نویسنده مورد هجوم طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی قرار گرفت.

امیرمهدی ژوله در آخرین پست خود پیش از اجرای استندآپ کمدی‌ در «خندوانه» درباره اجرایش نوشت اما بعد از اجرا، طرفداران امیر تتلو خواننده زیرزمینی به صفحه ژوله حمله کرده در کامنت‌های خود به او اهانت کردند.

آنها که از شوخی این کمدین با امیرتتلو ناراحت شده بودند، با نوشتن کامنت‌هایی با محتوای ناسزا و اهانت نسبت به این اتفاق واکنش نشان دادند.

البته طرفداران اجرای مهدی ژوله نیز در کامنت‌هایی به او پیشنهاد دادند که این نوشته‌ها و این افراد را نادیده بگیرند.

منبع : khabaronline.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا