فرهنگ و هنر

میلاد کی مرام: از ممنوع الکاریش در تلویزیون می گوید!

میلاد کی مرام: من دو سال است كه برای حضور در آثار تلویزیونی ممنوع الكار هستم.ببینید تلویزیون با ممنوع الكار كردن من و دیگر هنرمندان به خودش ضرر می زند.

میلاد کی مرام بازیگر جوان و فعال تلویزیون و سینما اخیراً در سریال های تلویزیونی حضوری ندارد. وی در سریال های «شب هزار ویكم»، «بچه های نسبتاً بد»، «نابرده رنج» و چند اپیزود از «شاید برای شما اتفاق بیفتد» ایفای نقش كرده است. او در فیلم تلویزیونی «ژنرال» نیز حضور داشته است.

میلاد کی مرام درباره فعالیت های پیش رویش می گوید:«بر خلاف آنچه در اكثر خبرها درباره پر كاری این روزهای خود می خوانم، باید بگویم هنوز در پذیرفتن هیچ یك از پیشنهاد ها تصمیم قطعی نگرفته ام. آخرین حضورم در فیلم سینمایی«هاری» (امیراحمد انصاری) بوده كه آماده اكران است.

در فیلم سینمایی«360درجه» به كارگردانی سام قریبیان هم ایفای نقش كرده ام كه در نوبت اكران است.علاوه بر این در فیلم سینمایی«غیر مجاز» به كارگردانی حسن یکتاپناه بازی كرده ام و این فیلم برنده جایزه دوربین طلایی شده است».

میلاد کی مرام در ادامه می گوید:«پیشنهاد هایی دارم، اما دوست دارم فقط در كارهای بسیار قوی بازی كنم.برای شبكه نمایش خانگی پیشنهاد هایی  شده كه من علاقه ای به حضور در مجموعه ها ندارم و قصه ها را دوست ندارم.

پیشنهادهایی برای حضور در تئاتر هم دارم. باید ببینم چه پیش می آید. در كل امسال كارهای متفاوتی را از من خواهید دید». او در پایان درباره تلویزیون توضیح می دهد:«من دو سال است كه برای حضور در آثار تلویزیونی ممنوع الكار هستم.ببینید تلویزیون با ممنوع الكار كردن من و دیگر هنرمندان به خودش ضرر می زند وگرنه من در طی این دو سال بی كار نمانده ام، اما واكنش تلویزیون به من و بعضی از همكاران غیر حرفه ای محسوب می‌شود».

بانی فیلم

افزایش داد؛ این تزریق 24 ساعت پس از قرارگرفتن حیوانات موردبررسی در معرض تشعشعات هسته‌ای به آن‌ها اعمال شد.

 

این تزریق همچنین مرگ موش‌ها را از طریق مبارزه با آسیب‌دیدگی به دستگاه گوارش به تعویق انداخت.

خطر وقایع هسته‌ای با پتانسیل کشتن یا آسیب‌رساندن به هزاران نفر، هوشیاری جهانی درباره نیاز به اقدامات مقابله‌به‌مثل‌کننده پزشکی را افزایش داده است؛ اقداماتی که بتوانند از آسیب جسمانی ناشی از تشعشع هسته‌ای جلوگیری کرده و قربانیان را حتی یک روز یا بیشتر پس از تماس با تشعشع هسته‌ای زنده نگه دارند.

قرارگرفتن در مقابل مقادیر بالای تشعشع موجب بروز اثرات مرگبار می‌شود؛ در میان شدیدترین این اثرات می‌توان به سندروم مسمومیت دستگاه گوارش اشاره کرد که با نابودی پوشش روده به دلیل تشعشع ایجاد می‌شود.

این نوع آسیب به دستگاه گوارش توانایی بدن برای جذب آب را کاهش می‌دهد و موجب بی‌تعادلی‌های الکترولیت، عفونت باکتریایی، نشت روده و مرگ می‌شود.

داروی پپتیدی TP508 در اصل برای استفاده در تحریک ترمیم پوست، استخوان و بافت‌های عضله تولید شده و با تحریک‌کردن جریان مناسب خون ترمیم بافت را شروع کرده، التهاب را کاهش داده و از مرگ سلولی می‌کاهد.

در آزمایشات بالینی بر روی انسان‌ها، این دارو التیام زخم‌های دیابتی پا و شکستگی‌های مچ دست را تقویت می‌کند.

جزئیات این تحقیق در مجله Laboratory Investigation ارائه شد.

نیک صالحی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا