حوادث

میخکوب شدن دزد خانه های شهرک غرب روی دیوار

میخکوب شدن دزد خانه های شهرک غرب روی دیوار

به گفته سرهنگ کفراشی رئیس کلانتری 134 واقع در شهرک غرب، در محدوده شهرک غرب سه نفر سارق دستگیر شدند. در پی گفتگو با خبرنگاران کفراشی گفت: به دنبال شکایتی که برای سرقت ملیونی از منزلی در شهرک غرب شده بود، پلیس برای بررسی موضوع به تحقیق و جستجو پرداخت. با کنترل دوربین های مدار بسته و فیلم های ضبط شده از آن ، صورت سارقی که در حال بالا رفتن از دیوار منزلی بود شناسایی شد و مشخصات وی به پلیس گشت داده شد تا او را دستگیر کنند.

سرهنگ کفراشی افزود: سرکشی های پلیس گشت خصوصا در محدوده های مختلف این محله بیشتر شد تا بالاخره در شب قبل هنگامی که ماموران در حال گشت زدن بودند فردی را مشاهده کردند که از دیوار خانه ای ویلایی بالا میرفت. این خانه در یکی از کوچه های همان محدوده بود. با مشاهده این صحنه در پی اقدام ضربتی پلیس این فرد را دستگیر کرد.

دزد با زدن حرف های ضد و نقیض میخواست خودش را از مهلکه نجات دهد اما نتوانست. وی در حالی که بسیار مضطرب و دستپاچه بود دستگیر شد و به کلانتری برده شد و در بازجویی های انجام شده اعتراف کرد که با دو نفر دیکر همدست بوده است و 8 مورد سرقت انجام داده اند.  با اعترافات سارق دستگیر شده دو سارق دیگر هم در مخفی گاهشان دستگیر شدند. در طی بازجویی از سه سارق هرسه اعتراف کردند از منزلی 10 ملیون تومان سرقت کردند.
در بازجویی ها مشخص شد منازلی برای دزدی انتخاب میشدند که استاندارد ایمنی در آنها رعایت نشده بود.

مردم باید با رعایت استانداردها و نکات ایمنی فرصت دزدی به هیچ سارقی ندهند.

دستگیری سارق شهرک غرب

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا