فرهنگ و هنر

مهمان علی ضیا چه کسی بود که اجازه حضور نیافت ؟!

علی ضیاء مجری برنامه‌«امشب» گفت که مهمانی که قرار بوده دوشنبه‌شب 22 تیر در این برنامه حاضر شود بنا بر صلاحدیدها امشب در این برنامه حضور نخواهد داشت.

عدم حضور کارگردان فیلم رستاخیز در برنامه “امشب

از چند روز پیش این خبر منتشرشده بود که قرار است احمدرضا درویش کارگردان فیلم «رستاخیز» و تعدادی از عوامل فیلم میهمان برنامه «امشب» علی ضیاء شوند.

علی ضیاء در ابتدای برنامه امشب گفت که بنا بر صلاحدیدها امشب در خدمت میهمانانی که قرار بود در این برنامه باشند نیستیم و حضور آن‌ها به برنامه دیگری موکول شده است.

 

او افزود:«مهمان‌های امشب ما همان‌هایی بودند که اسمشان در خبرگزاری‌ها بود اما گفتند که نیایند و ما هم گفتیم چشم.»

علی ضیاء که میهمانان برنامه دوشنبه‌شبش بنا بر صلاحدید مدیران سیما در برنامه «امشب» حاضر نشده بودند، در طول این برنامه چند بار به شوخی درباره این موضوع و خط قرمزهای صداوسیما صحبت کرد.

او که در ابتدای برنامه به دلایل حضور نیافتن میهمانانش اشاره‌کرده بود، در بخشی از برنامه بجای گفتن «اپلیکیشن‌های موبایل» گفت «نرم‌افزارهای تلفن همراه» و بعد خطاب به مخاطبان برنامه گفت: «چیزهایی که شما الآن دارید در ذهنتان به آن‌ها فکر می‌کنید، من هم بلد هستم، اما اگر الآن روی آنتن بگویم خیلی بد می‌شود.»

اشاره علی ضیاء احتمالاً به دستورالعمل‌هایی است که استفاده از کلمات و عبارات غیرفارسی را برای مجریان صداوسیما ممنوع کرده است.

او که میزبان یک کارشناس مذهبی بود در میانه‌ی گفت‌وگو با میهمانش گفت که من از فضای بحث خیلی راضی هستم، اگر مدیران هم رضایت دارند که ادامه بدهیم، اما اگر راضی نیستند یک اس ام اس بزنند تا متوجه بشویم.
«امشب» برنامه‌ای گفت‌وگومحور است که پس از پایان پخش سریال «پایتخت 4» از شبکه یک سیما روی آنتن می‌رود.
خبر آنلاین

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا