آرایش و زیبایی

معجزه کرم دست چیست؟

معجزه کرم دست چیست؟

 

کرم های دست چه تاثیری دارند؟ آیا سلامتی پوست دست با کرم های دست تامین میشود؟

از فواید کرم های دست میتوان به افزایش استحکام استخوان ها ،نرم کردن و مرطوب کردن پوست اشاره کرد. اگر دست های شما با آب زیاد در تماس است یا دچار تغییرات دمایی میشود از کرم های مناسب دست استفاده کنید.

بیشترین امور با دستها انجام میشود اما خیلی ها به دستشان توجهی نمیکنند و مراقبت لازم را از دستشهایشان نمیکنند. کرم متناسب با دست باعث تغذیه کردن دست میشود و باعث میشود دستی که دائما در تماس با مواد غذایی، مواد شیمیایی ، آب میباشد یا دمای آن دچار تغییرات میشود تغذیه شود و به استحکام آن کمک میکند.

 فواید کرم های دست چیست؟ چرا باید از کرم های دست استفاده کنیم؟

نرم و مرطوب کردن پوست دست:

باعث مرطوب کردن پوست دست میشود. چربی که در کرم پوست دست وجود دارد به افزایش رطوبت پوست کمک میکند و  با تشکیل یک لایه حفاظتی از آسیب بیشتر پوست جلوگیری میکند.

ترمیم پوست آسیب دیده:

وجود چربی های ضروری و مواد گیاهی در این نوع کرم ها پوست را ترمیم میکند. به دلیل داشتن اسانس جزئی از این کرم ها میتوانید بارها استفاده کنید.

ایجاد حس آرامش:

استفاده از کرم دست به صورت دائم و روزانه به شما حس آرامش میدهد. دستهایتان را هر روز ماساژ دهید و با بستن چشم هایتان خودتان را ریلکس کنید و با ماساژ کرم روی دست آن را ماساژ دهید تا خوب جذب شود.

کرم دست مفید برای ناخن:

کرم دست برای ناخن ها هم مفید است و اثر درمانی روی آنها دارد. با استفاده از کرم و آغشته کردن ناخن به آن، ناخن های شما بلندتر، سالم تر و محکم تر میشوند.

مرتب کردن موهای وز:

با کمی از کرم دست میتوان موها را مرتب کرد . مقداری کرم کف دستتان بریزید و کف دست ها را به موهایتان بزنید. برای از بین بردن الکتریسته ساکن میتوان از کرم دست استفاده کرد. کرم دستی که خوب باشد SPF دارد و به سرعت جذب پوست میشود.

فواید کرم دست چیست؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا