تازه ها

مسواکی با قابلیت فیلمبرداری زنده از داخل دهان و دندان ها

صرف نظر از اینکه شیوه مراقبت شما از دهان و دندانتان چیست اینکه شما بتوانید ببینید که آیا تمام قسمت های دهان و دندانتان کاملاً تمیز شده است یا نه در اغلب مواقع کاری نشدنی است. کمپانی ONVI با ارائه مسواک جدیدی به نام Prophix، که دارای یک دوربین فیلم برداری داخلی است به شما امکان می دهد تا بتوانید تمام قسمت های دهانتان را به راحتی ببینید.

طبق ادعای کمپانی ONVI در اپوایس، مسواک Prophix اولین مسواک ساخته شده در جهان است که به دوربین فیلمبرداری مجهز است و هدف از ساخت آن فراهم کردن امکان بررسی بهتر وضعیت دندان ها و بهداشت دهان برای مصرف کنندگان است. به منظور انجام این کار، مسواک Prophix از طریق بلوتوث یا وای فای به اپلیکیشن مخصوص خود روی سیستم عامل های اپل (iOS) متصل می شود که البته نسخه اندروید این اپلیکیشن نیز هم اکنون در حال ساخت است.

دوربین داخلی Prophix با کیفیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p به مصرف کنندگان اجازه می دهد تا هنگام مسواک زدن به صورت زنده و همزمان بتوانند داخل دهان خود را ببینند تا از تمیز شدن تمام نقاط آن مطمئن شوند. همچنین این دوربین قادر به تهیه عکس هایی با کیفیت ۱۰ مگاپیکسل است که بر روی اپلیکیشن گوشی ذخیره می شوند و امکان بررسی مداوم نقاط مورد نیاز در دهان را فراهم می کند.

این محصول دارای یک باتری داخلی و چهار سری قابل تعویض است و علاوه بر ایجاد امکانات ذکرشده، اپلیکیشن مخصوس آن نیز نکاتی را برای بهبود بهداشت دهان و دندان مصرف کنندگان به آنها ارائه می دهد.

مجله اینترنتی زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا