دسته بندی نشده

مراکز بهداشت استان اصفهان تحت پایش وزارت بهداشت قرار گرفت

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: به منظور اجرای طرح پایش مراکز سلامت، امروز تیمی از وزارت بهداشت به این منظور در اصفهان حضور یافتند.

به گزارش خبرنگار وبدا،‌ کمال حیدری در حاشیه بازدید معاون بهداشتی وزارت بهداشت از مرکز سلامت جامعه مرحوم حاج احمد محکم کار اظهار داشت: امروز معاون بهداشتی وزارت بهداشت به همراه تیمی از مدیران کل بهداشتی به منظور بررسی و پایش خدمات ارائه شده در مراکز سلامت شهر اصفهان و شهرستان ها به اصفهان سفر کردند.

وی بیان داشت: در این سفر دو روزه چند مرکز بهداشتی به عنوان پایلوت مورد بازدید این تیم قرار گرفت و بخش های مختلف با ارائه گزارشی از عملکرد، مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با اظهار اینکه در انتهای بازدید روزانه به منظور جمع بندی، جلسه ای در دانشگاه علوم پزشکی اصفهان برگزار می شود، ادامه داد: نقاط قوت و ضعف مراکز بهداشتی مطرح و در دستور العمل کاری قرار می گیرد.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اعلام کرد: آنچه درمراکز بهداشتی اصل کار است آموزش بر مبنای پیشگیری از بیماری و در آوردن اطلاعات آماری از بروز بیماری ها و کنترل بیماری ها و آگاهی رساندن به مردم است.

مجله اینترنتی زندگی سالم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا