فرهنگ و هنر

مادر شدن ترانه علیدوستی (TARANEH ALIDOOSTI)

TARANEH ALIDOOSTI

ترانه علیدوستی بازیگر نقش شهرزاد در سریال شهرزاد و سوپراستار بزرگ ایران از مادر شدن خود میگوید.

ترانه میگوید  به دلیل پرکاری بعد از تولد فرزندش بزرگ کردن فرزندش از پرستار و شوهرش کمک میگیرد. او عاشق فرزندش است و میگوید کاش میشد حنا را لای نون لواش بگذارم و او را بخورم تا از عشق به او راحت شوم. ترانه با بازی کردن در فیلم سینمایی “من ترانه 15 سال دارم” خیلی خوب نقش مادر را بازی کرد.ترانه علیدوستی مادرشدن را شیرین میداند. علیدوستی میگوید تولد فرزند به آدم دید جدیدی میدهد. برای هر زن و مردی ورود بچه ،رنگ و بوی تازه به زندگی میدهد. چندماه اول تولد نوزاد همه چیز برای مادر و پدر عجیب غریب است حتی اوایل ممکن است بلد نباشیم زندگی را اداره کنیم. زندگی با همسر و فرزند با مسئولیت جدیدی همراه است که آدم باید یاد بگیرد و وقتی آدم یاد بگیرد دیگر نمیخواهد همان آدم قبلی باشد. زنی که مادر میشود رشد میکند و بازگشت به قبل را دوست ندارد.

تجربه مادری به من کمک زیادی کرده است. الان که مادر شدم به دلیل تجربه واقعی خودم خیلی راحت نقش مادر را میتوانم بازی کنم. الان احساسات مادر واقعی را کامل درک میکنم و در کارهایم میتوانم این حس را منتقل کنم. این حس از روابط روزمره من با حنا در من بوجود آمده و چیز پیچیده ای نیست.

ازدواج و بچه دار شدن من هیچگاه مرا محدود نکرده است. همه جای جهان بازیگران مادر میشوند . با وجود مادر شدن هم میتوان باز هم بازی کرد. من حتی بعد از تولد فرزندم پرکارتر شدم.

دختر ترانه علیدوستی خیلی خوش اخلاق است.

حنا دخترم خیلی خوش اخلاق است و با این رفتارش به من اجازه کار میدهد. بزرگ کردن حنا حتی با داشتن شیطنت های کودکانه اش کار راحتی است.من شبها راحت میخابم زیرا دخترم بدون زحمت هر شب می خابد و من شانس آورده ام. من سعی میکنم با دخترم وقت بگذرانم اما چون بازیگر هستم و پرکارتر هم شده ام تمام وقت نمیتوانم با دخترم باشم. با این وجود زمانی که من هم نباشم پرستار دخترم پیش او هست. همچنین شوهرم نصف روز پیش حنا است و اقوام هم به خانه من می آیند تا من به خانه برسم. از نظر خودم توانسته ام تمام ابعاد مختلف زندگی را رعایت کنم چه مادر بودن و چه همسر بودنم.

علی دوستی میگوید خوشبختی حنا بزرگترین آرزوی من است. لذت مادر شدن با هیچ چیز قابل مقایسه نیست. حنا انقدر دختر خوبی است که باز هم دلم دختر میخواهد. من برای خوشبختی دخترم تلاش میکنم.ترانه و حنا در خانهترانه علیدوستی و دخترش حنا

ترانه علی دوستی و دخترشترانه علیدوستی و دخترش

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا