فرهنگ و هنر

ماجرای پیشنهاد ۶ میلیاردی یک شبکه ماهواره‌ای به بازیگر زن ایرانی

مجموعه تلویزیونی “آوای باران” از جمله سریالهای سالیان اخیر تلویزیون بوده است که اقبال مخاطبان را موجب شده است.

گفتند ۵-۶ میلیارد به تو می دهیم و بدون شک هر بازیگر دیگری بود؛ قبول می کرد

یکی از خبرسازترین بازیگران این سریال الهام چرخنده بازیگر کاراکتر “زیور” بوده است.چرخنده در اغلب گفتگوهای اخیرش ماجراها و اتفاقاتی را طرح می کند به غایت عجیب.

الهام چرخنده اخیرا در دانشگاه آزاد تبریز ادعا کرده که یک شبکه فارسی زبان ماهواره ای به او پیشنهادی ۶ میلیاردی برای بازی در نقش یک مانکن را داده و او نپذیرفته است.

این خانم {گلشیفته} آن قدر کوچک است که اسمش یادم نیست

بنا به اطلاعات ارائه شده در “میانا” الهام چرخنده درباره پیشنهادات خارجی اش به هنگام زندگی در خارج از ایران گفت: سینمای بالیوود در آن مقطع سراغ من آمد اصولا هم بانوی سینماگر ایرانی این چیزی که این خانمی که از بس کوچک است؛ اسمش هم یادم نیست و جدیدا در اروپا لباس های نامرئی می پوشد و عکسش روی جلد مجلات می رود و در فیلم افغانی هم لخت شده است؛ نیست.

پیشنهاد شش میلیاردی شبکه های ماهواره ای
الهام چرخنده ادامه داد:  پنج شش سال پیش شبکه های ماهواره ای فارسی زبان مختلفی هم سراغ من آمدند و پیشنهاد حضور به عنوان نقش اول سریالی که مضمونش مربوط به یک خانم مانکن و چند نفر مرد عاشق و شیفته او بود را دادند و گفتند ۵-۶ میلیارد به تو می دهیم و بدون شک هر بازیگر دیگری بود؛ قبول می کرد.

می توانستم جای گوگوش را بگیرم
الهام چرخنده افزود: موقعیتی که من داشتم و می توانستم در بهترین سالن های خارج از کشور کنسرت بگذارم و بروم جای کسانی چون گوگوش بنشینم را نپذیرفتم.

این بازیگر خاطرنشان ساخت: موقعیتی بود که خیلی راحت وطن، شرف، باور و همه چیز خود را می توانستم بفروشم اما من به محض اینکه گفته می شد می توانم در ایران کار کنم دست دو فرزندم را گرفتم و برگشتم و همین برگشتن مایه اختلاف در زندگی مشترک من شد.

سینماژورنال

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا