حوادث

ماجرای پدر اصفهانی که دخترش را کشت تا به دست غریبه ها نیفتد!

مرد شیشه‌ای که به خاطر توهم شیشه تصور می‌کرد افرادی در تعقیب او هستند، در اقدامی جنون‌آمیز پس از حمله مرگبار به همسر و دخترش، خودزنی کرد. دختر هفت ساله خانواده بر اثر شدت جراحات جان باخت.

توهم مرد شیشه ایی و قتل دخترش

رسیدگی به این پرونده 28 تیر امسال در تماس فردی با مرکز فوریت های پلیسی 110 شهرستان آران و بیدگل در رابطه با زخمی شدن یک زن جوان و کشته شدن دختر هفت ساله او در دستور کار، ماموران جنایی پلیس آگاهی این شهر قرار گرفت.

کارآگاهان جنایی با اعزام به محل حادثه که خانه ای در یکی از محله های جنوبی شهر بود، وارد ساختمان مورد نظر شدند.

قتل دختر 7 ساله

کارآگاهان با ورود به خانه مورد نظر مشاهده کردند مرد 31 ساله ای به نام سعید با ضربه های چاقو زخمی شده و در چند قدمی وی نیز همسر جوانش غرق در خون افتاده است. در ادامه بازرسی خانه جسد دختر هفت ساله این زوج به نام رقیه در یکی از اتاق ها پیدا شد. بررسی های اولیه نشان می داد رقیه با 14 ضربه چاقو به قتل رسیده است.

ماموران در ادامه دریافتند، با توجه به به هم ریختگی خانه فرد غریبه ای وارد این ساختمان شده و این جنایت هولناک را رقم زده است بنابراین برای رازگشایی از این ماجرا، به تحقیق از اهالی محل پرداختند که مشخص شد آنها ورود و خروج فرد غریبه ای را به این خانه ندیده اند و گمان نمی کنند عامل یا عاملان جنایت به زور وارد خانه زوج همسایه شده بودند.

در این مرحله از تحقیقات ماموران به عملیات میدانی دست زدند و به سرنخ هایی دست یافتند که نشان می داد پدر خانواده که سعید نام دارد معتاد به شیشه بوده و همیشه صدای مشاجره او و همسرش را می شنیدند. روز حادثه نیز چند بار صدای مشاجره و دعوای مرد جوان و همسرش را شنیده اند. همین اطلاعات کافی بود تا کارآگاهان جنایی اطمینان یابند که پدر خانواده مرتکب قتل شده باشد. با گذشت یک هفته از وقوع این جنایت هولناک مادر خانواده با تلاش پزشکان از مرگ نجات یافت.

 

جنایت به خاطر توهم

زن جوان در اظهاراتش گفت: همسرم ماده مخدر شیشه مصرف می کرد و همیشه در توهم بود. برای ادامه زندگی و آینده دخترمان هر کاری که می شد انجام دادم تا شوهرم اعتیادش را ترک کند اما بی فایده بود. این اواخر هم شوهرم حال خوبی نداشت و مدام پس از مصرف شیشه می گفت افرادی در تعقیبش هستند و قصد دارند او را به قتل برسانند.

وی خاطرنشان کرد: شوهرم خیلی نگران بود و می ترسید. هر شب کابوس می دید. می ترسید اگر کشته شود چه بلایی بر سر من و دخترم می آید. نگران ما دو نفر بود. صبح روز حادثه زمانی که من و دخترم از خواب بیدار شدیم، شوهرم بیرحمانه و در حالی که چاقویی به دست داشت به ما حمله کرد. در بیمارستان که به هوش آمدم متوجه شدم دخترم کشته شده و همسرم، خودزنی کرده است.

 

اعتراف به قتل

با ثبت اظهارات زن بازگشته از دروازه مرگ، ماموران منتظر ماندند تا با به هوش آمدن عامل جنایت در بیمارستان، تحقیقات از وی را آغاز کنند.

در این مرحله از تحقیقات ماموران به بررسی سوابق کیفری متهم به قتل به نام سعید پرداختند که مشخص شد او سه سابقه کیفری در زمینه قاچاق مواد مخدر دارد و مدتی در زندان بوده است.

سرانجام دو روز قبل وضع او مناسب شد و در بازجویی ها گفت: شیشه مصرف کرده و توهم ناشی از آن رهایم نمی کرد. مدتی بود که احساس می کردم افرادی در تعقیبم هستند و می خواهند مرا بکشند.

از طرفی علاقه بسیاری به خانواده ام داشتم و نگران بودم افرادی که در تعقیبم هستند، به آنها نیز آسیب برسانند. بنابراین تصمیم گرفتم خود و اعضای خانواده ام را به قتل برسانم تا هیچ کدام از ما سه نفر در دام آن افراد غریبه گرفتار نشوند. به همین خاطر پس از زخمی کردن همسر و دخترم، خودزنی کردم.

سرهنگ ستار خسروی، رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در این باره گفت: با اعتراف تکان دهنده متهم به قتل، برای او قرار قانونی صادر شد.

جام جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا