فناوری

لوازم جانبی گلکسی نوت 7 چیست؟

لوازم جانبی گلکسی نوت 7 چیست؟

سامسونگ از لوازم جانبی گلکسی نوت ۷ رونمایی کرد. بهترین لوازم جانبی را برای هر دستگاه کارخانه سازنده اش تولید میکند. لوازم جانبی گوشی گلکسی نوت ۷ با گلکسی S7 تفاوت زیادی ندارد.

قاب S View Standing Cover تنها کارش محافظت از گوشی نیست. با این قابلیت گوشی میتواند به حالت ایستاده قرار گیرد. در واقع این قاب استندی برای نمایش محتوا میباشد. این گوشی به دلیل بزرگی صفحه نمایش برای دیدن فیلم و تصاویر بسیار خوب است.

‌‌‌‌‌‌‌‌
قاب LED View Cover

 

وجود قاب LED View Cover هم گوشی را تمیز و سالم نگه میدارد ،هم می‌تواند با چراغ‌های LED  زمان و هشدارهای گوشی را نمایش دهد.

 

قابClear View Cover

این قاب شفاف است و بر عکس قاب LED View Cover  که چراغ LED دارد تا هشدارها و ساعت را نمایش دهد، اطلاعات گوشی را نشان میدهد. چون صفحه‌ی نمایش گلکسی نوت ۷ همواره روشن است کارایی این قاب زیاد است.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌
Keyboard Cover کیبورد فیزیکی

سامسونگ برای نوت ۷ یک کیبورد فیزیکی درست کرده است. اگر دست شما به کیبورد عادت دارد شاید دوست داشته باشید این قابها را بخرید.

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قابهای لنزی Lens Cover

 

اگر از دوربین گلکسی نوت ۷ توقع بیشتری دارید از قابهای لنزی گلکسی S7 که برای گوشی گلکسی S7 ساخته شده بهره ببرید. کیفیت عکس با این لنزها زیاد نمیشود اما عکسبرداری با زاویه بزرگتر را ممکن میکنند.

شارژر بی‌سیم Fast Wireless Charger

قابلیت شارژ بی سیم که در گلکسی S7 وجود داشت در این گوشی هم وجود دارد و همان شارژر است. با این قابلیت گوشی خیلی راحت شارژ میشود.

 

کوله پشتی Backpack

کوله پشتی قابی است که شامل باتری ۳۱۰۰ میلی‌آمپری میباشد. این قاب ویژگی ضدآبی دارد و قابلیت این را دارد زیر آب هم شارژ شود.

 

پاوربانک Fast Charge Battery Pack

این پاوربانک دارای ظرفیت ۱۰۲۰۰ میلی‌آمپر میباشد و نوت ۷ را دو مرتبه به صورت کامل پر میکند.
‌‌‌‌‌‌‌

پورت یو اس بی USB Type-C Connector

این اولین بار است که سامسونگ در گوشیش پورت USB Type-C تعبیه کرده است. چون همه دستگاهها و کامپیوترها پورت USB-C ندارند شما به یک تبدیل نیاز دارید که همیشه همراهتان باشد. سامسونگ یک تبدیل کننده USB Type-C به microUSB ساخته است.ظاهر این تبدیل هم زیباست.

Samsung Gear VR

اگر بخواهید گلکسی نوت ۷ را با توجه به اندازه بزرگی که دارد در هدست واقعیت مجازی سامسونگ بگذارید به یک Gear VR نیاز دارید. مدل تازه Gear VR هم گلکسی نوت ۷ را در خودش جای داده هم سازگار با پورت USB Type-C میباشد.

لوازم جانبی گلکسی نوت 7 چیست؟

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا