فرهنگ و هنر

قضیه حمله مرجان شیر محمدی به بهرام رادان و یغما گلرویی چه بود؟

مصاحبه بهروز افخمی با روزنامه اصولگرا که در آن از جشنواره کن انتقاد کرده بود باعث ایجاد موجی علیه او شد. انتقادات به بهروز افخمی به حدی زیاد بود که سبب شد همسر بهروز افخمی یعنی مرجان شیرمحمدی در پیج اینستاگرام خود به یغما گلرویی و بهرام رادان حمله شدیدی کند زیرا قصد داشت از همسرش دفاع کند.

شیرمحمدی از خجالت یغما گلرویی ترانه سرا و بهرام رادان بازیگر خوب سینمای ایران است. شیر محمدی در رابطه با بهرام رادان گفته بهرام بازیگری است که حتی نمیتواند از روی  متن ” گاوخوانی ” درست بخواند. یغما گلرویی هم که سارق شاعر است .

متن کامل مرجان شیرمحمدی در زیر آورده شده است:

بهروز همیشه به دنبال شره. من بهروز را خیلی خوب میشناسم حتی بهتر از خودش. بهروز این کارها و بازیگوشیها را انجام میده تا فیملنامه های جدیدش را تموم نکنه .بهروز از هرکاری که مایه دار و آینده دار باشد فاصله میگیره و در واقع فرار میکنه. همیشه دنبال یک بازی بیهوده بوده. یک بازی که به جز دردسر هیچی نداره. بهروز با جنجالی که درباره جشنواره کن راه انداخته بود فرصت برای افرادی ایجاد شده که بگویند ما هم وجود داریم.
سارق شاعر یا شاعر سارق یعنی یغما گلرویی بعد از کربه گیر شدن به خاطر سرقت ادبی که از ترجمه دیگران داشته است و زمینه بدنامیش در ادبیات بوجود آمد فکر کرده با اظهاریه ضد بهروز اعتبارش که از دست داده است را نوار چسب میزنه.

با مزه تر از همه بهرام رادانه که وقتی بهروز او را پیدا کرد راه رسیدن به کن را یاد گرفت. بهروز بهرام رادان را در گاوخونی بازی داد. گاوخونی بهرام رادان را تا کن برد. به نظر من بزرگترین نقطه ضعف فیلم گاوخونی بهرام رادان هستش. با دیدن فیلم گاوخونی هر بار اعصابم خورد میشه چون بهرام رادان بلد نبود از روش متن قصه جعفر مدرس‌صادقی را درست بخونه.

انتقاد شدید مرجان شیرمحمدی از بهرام رادان و یغما گلرویی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا