اجتماعی

فال گیرهای مدرن در شبکه های اجتماعی!

وجه اشتراک فال گیرهای مجازی این است که فال حضوری نمی گیرند، تلفنی کار می کنند و برای خواندن پیشانی نوشت شما از هر روشی، قبل از هرچیز باید پول را به حسابشان بریزید.

هفته نامه چلچراغ – مینا عینی فر: «فال قهوه یکی از بهترین نوع فال است که تا به حال شناخته شده. شما را از آینده باخبر می سازد، ساعت های کاری 4 تا 9 شب. لطفا جهت دانستن شرایط در وایبر پی ام دهید.» اگر بخواهید این فال گیر اینستاگرامی نگاهی به بخت و اقبال و آینده تان بیندازد، در ساعت های کاری مزاحمش بشوید.

در غیر این صورت جوابی دریافت نمی کنید. اگر وایبر ندارید، بهتر است هرچه زودتر به این تکنولوژی مجهز شوید تا بتوانید از حال و آینده باخبر شوید. صفحه ایشان 398 فالوور دارد که البته نسبت به فال گیرهای مجازی دیگری که تا هزاران نفر پی گیر صفحه شان هستند، کمی سرش خلوت است. تمام عکس های صفحه از داخل فنجان ها گرفته شده و فال های مشتری ها را نشان می دهد.

فال گیر زیر هر کدام از عکس ها نوشته: «فال یکی از بچه ها.» زیر آخرین عکس صفحه کسی- احتمالا همان یکی از بچه ها- در کامنت ها نوشته: «مرسی از فالتون عالی بودین.» وجه اشتراک فال گیرهای مجازی این است که فال حضوری نمی گیرند، تلفنی کار می کنند و برای خواندن پیشانی نوشت شما از هر روشی، قبل از هرچیز باید پول را به حسابشان بریزید.
یه وقت فال می خواستم

سودابه خانم از شمال فال شما را می گیرد. کاری که می کنید، این است که عکس فنجان قهوه تان را در وایبر برایش بفرستید و 30 هزار تومان به حسابش بریزید که برایتان بگوید در آینده چه چیزی انتظارتان را می کشد.

وقتی به او وایبر می دهیم تا شرایط فال را بپرسیم، جواب می دهد: «سلام. مبلغ 30 هزار تومان به حساب… بانک پاسارگاد واریز می کنید، بعد یک عکس از خودتون با اسمتون و عکس رسید فیش را می فرستید، تماس می گیرید وقت فال توی همون روز بهتون داده می شه.» ایشان البته توضیحی نمی دهد که عکس خودمان باید سه در چهار باشد یا فرقی نمی کند!

جزوه آموزشی خانم فال گیر

در یکی دیگر از صفحه های اینستاگرام برای فال قهوه نصف این قیمت هم می توانید پول بدهید؛ فقط 15 هزار تومان. این فال گیر نه تنها شما را از آینده باخبر می کند، بلکه جزوه ای دارد که معنی تصاویر را در آن نوشته او تصویری از یک فنجان گذاشته و از مخاطبان صفحه اش خواسته بگویند چه می بینند. اغلب جواب ها «پری دریایی» است. او در جواب این که معنی پری دریایی در فال چیست نوشته: «معنایش رو فقط در جزوه م گفتم.»

درست فهمیدید! او آموزش فال هم دارد: «آموزش فال تاروت و ورق، قهوه به صورت جزوه با قیمت بسیار مناسب

این فال گیر فقط به فنجان قهوه بسنده نمی کند. او فال ازدواج هم می گیرد و درباره این مدل فال نوشته: «عزیزانی که می خواهند از زمان ازدواج، نام همسر، چگونگی آشنایی و… در زمینه ازدواجشون اطلاع یابند، این فال مناسب است. قیمت 10 هزار تومان شماره کارت…»

اگر فکر می کنید تنوع کارهای او فقط همین قدر است، اشتباه می کنید. فال احساسی هم یکی دیگر از خدمات اوست! «اگر راجع به ارتباطتان با شخص خاصی می خواهید بدانید، فال احساسی برایتان مناسب است، تا همه ابعاد ارتباطتان را بفهمید. فال احساسی 15 هزار تومان. فال احساسی را با ازدواج اشتباه نگیرید.»

این فال گیر فقط درباره زندگی خودتان به شما خبر نمی دهد. او نوشته: «فال قهوه را می توانید به نیت شخص دیگری بگیرید؛ اگر می خواهید از همه ابعاد زندگی شان باخبر شوید، دقیقا چه افرادی در زندگی شان حضور دارند، با چه افرادی ارتباط دارند، اتفاق های کوچک و بزرگ زندگی شان و…»

از آن جایی که این فال گیر تضمینی کار می کند و نوشته فالش ردخور ندارد و در غیر این صورت وجه برگردانده می شود، برای اطلاع پیداکردن از شرایط فال ازدواج با شماره اش تماس می گیرم.

فال گیرهای مدرن در شبکه های اجتماعی!

–    ببخشید برای فال احساسی تماس گرفتم. چی کار باید بکنم؟
–    شما هزینه رو اول واریز کنید. بعد اسم خودتون و مادرتون رو به من بگید تا فالتونو بگم.
–    مادرم؟ اسم طرف رو لازم ندارید؟
–    چرا اونم بهم بگید.
–    بعد شما چی کار می کنید؟
–    عزیزم نمی تونم برات توضیح بدم که! شما این کارها رو بکن بقیه ش با من.
–    فقط می خوام بدونم از چه راهی اطلاعات به دست میارید؟
–    من موکل دارم.
–    منظورتون از موکل چیه؟
–    عزیزم نمی تونم توضیح بدم. برو تو گوگل سرچ کن.

عاطفه خانم با 30 سال سابقه

قیمت فال در صفحه های دیگر اینستاگرام 40 هزار تومان هم تعیین شده. سابقه کاری هم در تعیین دستمزد بی تاثیر نیست؛ عاطفه خانم از فال گیرهای اینستاگرامی به خاطر داشتن بیش از 30 سال سابقه (ما که ندیدیم! لابد راست می گوید!). فال های تلفنی و حضوری اش 50 هزار تومان قیمت دارد. اگر تک نیست باشید، 10 هزار تومان و استثنائا اگر حضوری بخواهید، 100 هزار تومان. چانه هم نزنید! صفحه او 7486 نفر فالوور دارد. این یعنی اصلا بی کار نیست و وقت چانه زدن با شما را ندارد.

با عاطفه خانم تماس می گیرم و می پرسم: «من برای فال تماس گرفتم، اما نمی دونم چه نوع فالی برای من مناسبه؟» می گوید: «من تکی فال نمی گیرم.

هر سه فال قهوه و تاروت و ورق با همه. از گذشته، حال، آینده می گم. در آخر هم هر سوالی داشته باشی، برات باز می شه.» وقتی می گویم می خواهم در مورد شخص دیگری بدانم، می گوید: «اصلا شما لازم نیست به من اطلاعات بدید یا بگین برای چی می خواین فال رو. مبلغ رو بریزین، نیم ساعت بعد کارتون انجام می شه.»

آموزش فال گیری فقط در چهار جلسه

آلما در اینستاگرام فال تاروت می گیرد و آموزش هم می دهد. چهار جلسه آموزشی او 800 هزار تومان آب می خورد. فال ورق به عنوان اشانتیون آموزش هم روی پکیج اوست! اگر پنج نفر را برای فال به او معرفی کنید،

می توانید فال مجانی بگیرید. فال قهوه، تاروت، ورق و… تک تک برای شما بین 40 تا 60 هزار تومان هزینه دارند، اما اگر همه فال ها را کامل بگیرید، علاوه بر این که فقط 50 هزار تومان هزینه می کنید، می توانید به جای طرف مقابل هم نیت کنید و فال او را ببینید! یعنی قدرت خانم فال گیر برای خواندن پیشانی شما و دیگران ارتباط مستقیم با وضع جیبتان دارد.

یکی از مخاطبان با پشتکار صفحه آلما نوشته: «والا من هرچی فال گرفتم، در نیومد. ناامید شدم از بس پول فال دادم و نتیجه نگرفتم.» البته یک مخاطب خوش شانس او هم گفته: «فالتون حرف نداره. یکی یکی داره درست در میاد.»

با آلما خانم تماس می گیرم و می پرسم: «من نمی دونم برای این که به نتیجه برسم، از چه فالی شروع کنم. می شه راهنمایی کنید؟»

توضیح می دهد که با فال قهوه شروع می کنیم، فال تاروت، فال ورق و لنورماند و آنجل که کامل شد، اگر هنوز به جواب نرسیده بودیم- و البته اگر هنوز پولی درجیب شما مانده بود- فال قهوه فرانسوی و آمریکایی تکمیل کننده آن هامی شود. می گوید بستگی به شرایط مالی من دارد که کدام مورد را انتخاب می کنم- نه به نیت و این حرف ها. ساده اید؟!- و تا کجا پیش می روم. اگر اتفاق هایی که در فال ها می آید، تکرارشود، رخ دادنشان صددرصد است.

از آلما می پرسم: «بعضی ها به فال اعتقاد ندارند. من هم کمی شک کردم… می تونم بپرسم شما چطوری متوجه می شین؟»

– یعنی چی چطوری متوجه می شم؟

– مثلا من اطلاعاتی باید بهتون بدم؟

– اسم مادر، وضعیت تاهل و اطلاعات زمینه ای رو می دید. به نیت شما قهوه خورده می شه. چون شما این جا نیستید، فنجون رو به جای این که به سمت خودم برگردونم، به سمت بیرون بر می گردونم. ارتباطی بین من و شما برقرار می شه و از انرژی ای که می فرستیم به سمت هم، حال و آینده را می بینم. حتی از خارج از کشور هم تماس می گیرند و به همین شکل فال می گیریم.

– شما نوشتید که آموزش هم دارید؟ آموزش حضوری است؟

-بله، حضوری و خصوصی. باید وقت تعیین بشه براتون.

فال گیرهای مدرن در شبکه های اجتماعی!

فال قهوه با اسکایپ

صفحه فال قهوه در فیس بوک کمی پیشرفته تر عمل می کند و از راه دور با اسکایپ فال قهوه و تاروت و چای می گیرد. شیرین خانم که صفحه اش 23 هزار و 687 لایک دارد، فقط برای اروپا، آمریکا، کانادا، استرالیا و بریتانیا هر روز هفته از ساعت 9 تا 19 به وقت انگلیس فال می گیرد.

خانم تانیا هم با بیش از 10 سال تجربه در صفحه فال ورق در فیس بوک نوشته: مشاوره همه روز از ساعت 11 صبح تا 7 عصر مخصوص بانوان.

یکی از کاربران در کامنت های این صفحه نوشته: «سلام خدمت همه دوستان و ادمین. خواستم اطلاع رسانی کنم پیجی به نام فال آیینه در فیس بوک هست که ادمینش خودش رو به عنوان فال گیری معرفی می کنه که با موکل در ارتباطه و فال رو بهش می گه.

مشتری های ساده ای که به این خانوم اعتماد می کنن، اول با چرب زبانی ش گول می خورن و 20 هزار تومان ازشون می گیره و نه فالی می گیریه، نه پولی پس می ده و نه بعد از ریختن پول جواب تلفن می ده. یک وقت اعتماد نکنند مثل من و بخوان برن پیش این خانوم فال بگیرند، چون ایشون کلاهبردار است. اطلاع رسانی کنید. مردم گناه دارند.»
ظاهرا فال گیرهای فیس بوکی هم سرشلوغی دارند. البته آن طور که خودشان ادعا می کنند؛ ادمین یکی دیگر از صفحه های فال قهوه در فیس بوک در یکی از پست هایش نوشته: «سلام دوستان عزیز… می دونم خیلی منتظرتون می ذارم، شرمنده ام! دیشب تقریبا بعد دو هفته اومدم و از 100 تا فالی که تو inboxام بود، 50 تاشو گرفتم. ممنون از صبرتون، عمری باشه دوباره بقیه رو می گیرم. یه کم درگیری هام زیادشده. التماس دعا.» راست و دروغش با خودش!

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا