حوادث

عاقبت دختر روسی که عاشق یک داعشی شد

عاقبت دختر روسی که عاشق یک داعشی شد.

دختری که با برقراری ارتباط آنلاین با یک داعشی به او علاقه مند شده بود و به خاطر رسیدن به عشقش میخواست به سوریه برود حالا در پشت میله های زندان قرار گرفته و ادعای بی گناهی میکند. ظاهرا دادگاه هم چندان به نفع او نیست. ماجرای کامل این عشق را در زیر بخوانید.

دختر 20 ساله روسی که عاشق داعشی شده است.

یک دختر 20 ساله اهل روسیه که دانشجو هم هست از یکی از اعضای گروه داعش خوشش آمده بود و عاشق وی شده بود. به دنبال این عشق این دختر میخواست به سوریه برود تا به او ملحق شود اما وی توسط دادگاه مسکو محاکمه شد. نام این دختر واروارا کارائولوا بود که در سالی که گذشت به جرم اینکه به این گروه تروریستی پیوسته بود نزدیک مرز سوریه و ترکیه دستگیر شده بود و سپس در دادگاه روسیه محاکمه شد. وی در دانشگاه دولتی مسکو و در رشته فلسفه تحصیل میکرد که به صورت اینترنتی با یکی از افراد این گروه تروریستی ارتباط برقرار کرد و میخواست برای رسیدن به او به سوریه برود که سر انجام به وسیله پلیس ترکیه به همراه 18 نفر از اتباع جمهوری آذربایجان و روس بازداشت شد.

عاقبت دختر دانشجو که برای رسیدن به عشقش به سوریه میرفت چه شد؟

به گزارش خبرگزاری فرانسه حکم نهایی درباره مجازات این دختر تا یک الی دو هفته دیگر صادر میشود و به همگان اعلام خواهد شد. احتمال میرود این دختر حداکثر 5 سال به زندان بیفتد. این دختر بیست ساله در دادگاه ادعای بی گناهی کرد و گفت قصد پیوستن به گروه داعش را برای مبارزه نداشته و تنها دلبسته یکی از اعضای آن شده است و میخواسته او را ببیند.

این ماجرا شاید از نادرترین حوادثی است که در کشوری میتواند اتفاق بیفتد اما به نوبه خود جالب میباشد.

دختر روسی که عاشق داعش شد

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا