آشپزی و آشپزخانه

طرز تهیه پاستای ایتالیایی

طرز تهیه پاستای ایتالیایی

اگر به دنبال یک غذای خوشمزه و جدید میگردید و میخواهید یک شام عاشقانه در کنار همسرتان میل کنید ما غذای ایتالیایی زیر را به شما پیشنهاد میکنیم.

طرز تهیه پاستای استوانه ای:

مواد این پاستای ایتالیایی برای شش نفر در نظر گرفته شده است.

مواد لازم برای پاستای استوانه ای:

اسپاگتی۴۵۰ گرم

نمک،فلفل و روغن‌زیتون به مقدار کافی

فلفل پاپریکا ۲ قاشق چایخوری

گوشت قرمز خرد شده ۸۰۰ گرم

 فلفل قرمز ۴ عدد

پیازچه خرد شده۱ قاشق سوپخوری

 آرد سفید ۲ قاشق سوپ خوری

 پیاز خرد شده ۳ عدد

 آبگوشت۲۰۰ میلی‌لیتر

خامه ۱۵۰ گرم

طرز تهیه پاستای استوانه ای:

فر را با دمای 180 درجه سانتی گراد تنظیم کنید. فلفل قرمزها را بردارید و از وسط آنها را نصف کنید و دانه هایش را جدا کنید. روی فلفلهای بدون دانه مقداری فلفل، نمک و روغن زیتون بریزید و فلفل ها را روی سینی فر قرار دهید و به اندازه 10 دقیقه بگذارید در فر بماند. بعد از 10 دقیقه فلفل ها را بیرون بیاورید و یک سانت یک سانت خردشان کنید.

آرد را با مقدار کافی نمک مخلوط کنید و گوشتهای تکه شده را روی آن بریزید و خوب به آرد آغشته کنید. یک قابلمه بردارید داخلش کمی روغن زیتون بریزید و آن را روی شعله بگذارید و گوشتهای تکه شده را در قابلمه تفت دهید و بعد از تفت از قابلمه در بیاورید.

پیازچه ها را در قابلمه ریخته و تفت دهید بعد از 4 یا 5 دقیقه که طلایی شدند فلفل های خرد شده را به همراه فلفل پابریکا به آن اضافه کنید و 1 دقیقه تفت دهید. تکه های گوشت را باز در قابلمه بریزید و همه را با هم مخلوط کرده و تفت دهید .آب گوشت را به مواد اضافه کنید و بگذارید جوش بیاید و شعله را بعد از به جوش آمدن کم کنید. در قابلمه را رویش قرار دهید. یک ساعت و نیم بگذارید تا گوشت پخته شود.

چند دقیقه قبل از پختن گوشت. قابلمه ای را از آب پر کنید و اجازه دهید جوش بیاید. اسپاگتی را با مقدار مورد نیاز نمک و روغن زیتون در آب جوش آمده بریزید و بعد از نرم شدن آبکشش کنید. قبل از برداشتن گوشت از روی شعله خامه را با کمی نمک به آن بیفزایید و هم بزنید. از روی شعله آن را بردارید. اسپاگتی را در ظرف زیبایی بریزید. خوراک گوشت را هم روی اسپاگتی اضافه کنید. با پیازچه اطراف آن را تزیین کنید و میل کنید.

طرز تهیه پاستا ایتالیایی

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا