خانه داری

طالع بینی از روی خانه

1.در ورودی

در ورودی دارای رنگ قرمز بیانگر این است که فرد از بیان افکار و احساساتش ترس ندارد. اگر در ورودی دارای رنگ آبی بود یعنی فرد انعطاف پذیر است و با موقعیتهای مختلف کنار می آید. در ورودی به رنگ سبز یعنی فرد به ارزش ها خیلی معتقد است. اگر رنگ در به رنگ مشکی باشد نشانه بسیار ملاحظه کار بودن فرد است.

2.کشوی جوراب ها

افرادی که اهمیت زیادی به جزئیات میدهند و مرتب هستند در کشوهایشان جورابها به شکل نامرتب قرار دارد. این جور افراد ترجیح میدهند وقتشان را برای کارهای مهم صرف کنند.

3.فضای زیر تخت

کسانی که شخصیت نگرانی دارند و حتی دارای خانه مرتب هم میباشند داخل کمد یا زیرتختشان خاک گرفته و کمی کثیف است. اگر فردی داخل کمدش تمیز و مرتب باشد و زیر تختش خاک گرفته نباشد یعنی فرد دلواپس و وسواس است. در کل کسانی که نگرانتر هستند تلاش بیشتری برای در دست گرفتن امور میکنند.

4.بالش

اگر بالشت دارای طرح های پر رنگ و راه راه است یعنی فرد اعتماد به نفس بالایی دارد و نظر دیگران برایش مهم نیست. اگر طرح روی بالشت خالدار باشد یعنی فرد سرزنده است. اگر طرح حیوانات روی بالشت وجود داشته باشد یعنی فرد دارای خلاقیت است. وجود طرح های هندسی روی بالشت نشانه نظم و ترتیب افراد است.

5.حمام کردن

افرادی که دوست دارند زیاد در زیر دوش حمام بمانند تنهایی را دوست دارند و منزوی هستند. افراد منزوی برای آرام کردن احساسشان زیر دوش آب گرم میروند و  با حمام طولانی تنهاییشان را پر میکنند.

6. قهوه نوشیدن

خوردن قهوه سیاه به شکل مداوم یعنی تمایل داشتن به رک گویی . افرادی که زیاد قهوه سیاه میخورند گزافه گو نیستند. اگر فرد لاته خوردن را دوست داشته باشد یعنی فرد همواره در حال شاد کردن دیگران است. اگر کسی قهوه را شیرین بنوشد یعنی فرد خود جوشی است و دارای قلب جوان است.

7.تختخواب

فردی که بعد از بیدار شدن رختخوابش را جمع نمیکند چون فکر میکند وقت تلف کردن است فردی است که از شغلش خوشش نمی آید و ورزش را دوست ندارد. افرادی که به مرتب کردن رختخوابشان اهمیت میدهند عاشق کارشان هستند و مرتب ورزش میکنند. افراد خوشحال و شاد دارای زندگی منظم تر هستند.

8.دیوار خانه

اهمیت دادن به دیوار خانه و پر کردن آن با تابلو نقاشی و پوستر و … یعنی فرد به دنبال راهی است تا نگرانیش را آرام کند.

9.صندلی

طبق گفته دانشمندان نشستن روی صندلی ای که نرم نباشد یعنی سفت باشد منجر به تولید نشاط در فرد میشود. افرادی که به نشستن روی صندلی های سفت علاقه دارند افراد سختگیری در معاملاتشان هستند و برای زیاد حرف زدن حوصله ندارند. ذهن توسط سطح های محکم شکل میگیرد.

10.کمد لباس ها

فردی که در گذشته به سر میبرد معمولا کمدش پر از لباسهای قدیمی است حتی لباسهایی که دیگر اندازه اش نیست. اگر حتی با لباسهایتان خاطره های زیادی دارید بهتر است از آنها عکس برای یادگاری بگیرید و دورشان بیندازید.

11.ریخت و پاش

در محیط های نامرتب خلاقیت افراد بیشتر گل میکند. مکانهای مرتب سخاوتمندی فرد را زیاد میکنند و فرد را بخشنده میکنند.

طالع بینی دکور خانه

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا