فرهنگ و هنر

صحبتهای جنجالی صدف طاهریان منتشر شد: درخواست 1ماه رابطه نامشروع!

 

صدف طاهریان سرانجام مصاحبه ای انجام داد و درمورد سینمای فاسد ایران صحبت کرد؛ صدف طاهریان اعلام کرد یکی از عوامل سینما به او پیشنهاد یک ماه رابطه غیراخلاقی داده است!

عکس صدف طاهریان

صدف طاهریان (بازیگری که اخیرا کشف حجاب او جنجال‌های بسیاری برانگیخته) هفته گذشته وعده داده بود که بزودی در مصاحبه‌ای از چیزی که او در پیامی به دوستش «کثافات سینمای ایران» خوانده بود، پرده بردارد. وی بالاخره در مصاحبه با یکی از رسانه‌های فارسی زبان خارج کشور از پدیده‌های غیراخلاقی سینمای ایران پرده برداشت.

این بازیگر سینما و تلویزیون در گفتگوی خود با صراحت اشاره کرده که برخی موسسات و شرکت‌های سینمایی و حتی برخی کارگردانان و تهیه کنندگان برای بازی دادن او در فیلم‌های خود از وی درخواست‌های شرم آور می‌کردند. به گفته وی یکی از افراد یادشده حتی به او وعده داده که «اگر یک ماه با وی رابطه داشته باشد»، او را وارد بسیاری از پروژه های مهم سینمایی خواهد کرد.

طاهریان با تاکید بر اینکه این تجربه منفی تنها مشاهدات خود او یا چندتن از دوستان نزدیک اوست و شاید شامل همه زنان بازیگر ایرانی یا همه کارگردانان و دست اندرکاران سینما نباشد، در پاسخ به این پرسش که چرا در داخل ایران این مسائل را فاش نکرده گفت: «وقتی سراغ برخی اصحاب رسانه می رفتم و می‌گفتم، با کمال تعجب می‌گفتند که شاید خودت هم … داشتی که این کار را می‌کردند!»

وی در ادامه این گفتگو در پاسخ به این سوال که آیا از عدم بازگشت به سینمای ایران نمی‌هراسد گفته: «هیچ ترسی ندارم. دیگر برایم مهم نیست که به سینمای ایران برگردم».
عکس صدف طاهریان در ایران و خارج از ایران
منبع: bartarinha.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا