حوادث

شوهرم با دخترهای فامیل ارتباط صمیمی دارد

زن جوان در دادگاه خانواده ؛

 

زن جوان وقتی دید که شوهرش با دخترهای فامیل ارتباط صمیمی دارد به دادگاه خانواده رفت و درخواست طلاق داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران، چندی پیش زن جوانی با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق داد و در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی از وقتی با شوهرم ازدواج کردم یک روز خوش ندارم. شوهرم با دخترهای فامیلشان ارتباط گرم و صمیمی دارد و این موضوع واقعا مرا آزار می دهد.

وی افزود:از روزی که با او ازدواج کردم مرتب دارم حرص می خورم و همیشه ناراحت هستم. هرچه به او اعتراض می کنم فایده ای ندارد و تازه با من دعوا می کند که حق ندارم در روابطش با فامیل هایش دخالت کنم. او مرتب با دخترخاله هایش و دوستان آنها قرار بیرون و تفریح می گذارد و وقتی هم با آنها است آنقدر صمیمی و راحت برخورد می کند که من همیشه باید عصبانی شوم.

زن جوان ادامه داد: زندگی ما سر دخترهای فامیل شوهرم همیشه مثل میدان جنگ است. شوهرم حتی شب ها نیز در گروه های واتس آپ و وایبر با دخترهای فامیلش چت می کند و می خندد. گاهی اوقات تا خود صبح در حال چت کردن است و من هم جرات ندارم هیچ حرفی به او بزنم. اگر چیزی بگویم با من دعوا می کند و آنچنان از دخترهای فامیلشان حمایت می کند که انگار خواهرهایش هستند. همه این ها را تحمل کردم و حرفی نزدم تا اینکه چند شب پیش باز هم با هم سر همین موضوع دعوایمان شد. برای همین تصمیم به جدایی گرفتم و می خواهم هرچه زودتر از این مرد جدا شوم.

بعد از صحبت های این زن قاضی شوهر وی را هم به دادگاه احضار کرد تا صحبت های او را هم بشنود.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا