اجتماعی

سوءاستفاده رسانه های ضد ایرانی از خالکوبی دژاگه و واکنش جالب این بازیکن

ستاره نامدار و دست داشتنی تیم ملی فوتبال کشورمان شایعه خودداری اش از همراهی تیم ملی را تکذیب کرد.

خالکوبی اشکان دژاگه

وقتی خبر احضار  اشکان دژاگهبه کمیته اخلاق به خاطر خالکوبی در رسانه های داخلی پیچید برخی رسانه های خارجی هم با آب و تاب به پوشش این خبر ناراحت کننده پرداختند و در این میان یک رسانه ضد ایرانی مدعی شد دژاگه به حدی از رفتار مسئولان کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال شاکی است که به کارلوس کی روش گفته دیگر من را به تیم ملی دعوت نکن و اعلام کرده بازی با هند آخرین بازی اش برای تیم ملی خواهد بود و دیگر برای تیم ایران بازی نمی کند.

این رسانه ضد ایرانی مدعی شد کی روش هم دلخوری دژاگه را منطقی دانسته و به او گفته در بازی های داخل ایران برای تیم ملی بازی نکند ولی در بازی های خارج از ایران که دیگر قوانین دست و پا گیر کمیته اخلاق وجود ندارد، پیراهن تیم ملی را بپوشد. اشکان هم این خواسته سرمربی پرتغالی تیم ملی را پذیرفته و طبق قرار کی روش و دژاگه، از این پس اشکان در ایران برای تیم ملی بازی نمی کند!

اگر چه از اول هم معلوم بود این خبر کذب است و تلاشی است برای حمله به ایران و نشان دادن تصویر غیر واقعی از کشورمان اما برای اطمینان با اردوی تیم ملی در هند ارتباط برقرار کردیم تا نظر  اشکان دژاگهرا جویا شویم.

به گفته ملی پوشان، دژاگه وقتی این شایعه را شنید، خندیده و گفته؛ «مگر من بچه هستم که به خاطر خالکوبی قهر کنم و بگویم برای تیم ملی بازی نمی کنم. این حرف ها دروغ است و من اصلا با کی روش درباره این موضوع حرف نزدم. من حتی موضوع خبر احضار اعلام شده را هم پیگیری نکردم و فقط خود مسئولان فدراسیون با من حرف زدند و گفتند اشتباهی شده که قابل حل است. من هم علاقه ای به دنبال کردن حاشیه ها ندارم و الان تمرکزم روی بازی تیم ملی مقابل هند است.»

به گفته بازیکنان تیم ملی،  اشکان دژاگهفقط از این ناراحت بود که چرا بلافاصله پس از بازی با گوام این خبر احضار او به کمیته اخلاق بابت پیدا بودن خالکوبی اش در برخی رسانه ها منتشر شده است.

جام نیوز

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا