حوادث

سقوط یک پژو 206 به دره 58 متری و نجات معجزه آسای آن

راننده پژو 206 پس از سقوط به دره 58 متری از مرگ نجات پیدا کرد. این سقوط در مسیر چاوشی دشتی به باشی تنگستان اتفاق افتاد. این اتفاق که دیروز افتاده است برای یک سرنشین پژو 206 رخ داد که مسیر خور موج دشتی به باشی در تنگستان در مسیر کوه چاوشی در حرکت بود. علت سقوط به دره 58 متری از دست دادن کنترل راننده در زمان رانندگی و نبود گاردریل در پیچ خطرناک و انحراف خودرو گزارش شده است. امین‌الله مرادی  جانشین فرمانده پلیس‌راه خورموج گفت با اینکه مکاتباتی با اداره راه و شهرسازی تنگستان صورت گرفته اما هنوز آنها عملیاتی را شروع نکرده اند. امین‌الله مرادی افزود در 2 روز قبلی یک پراید بخاطر خواب آلودگی از مسیر منحرف شده و 2 نفر کشته شدند. البته تا 15 فروردین سال 94 تصادفی که به مرگ منجر شود در این محور اتفاق نیفتاد.

به رانندگان توصیه میشود در ساعات 12 تا 2 بعد از ظهر و 1 تا 6 صبح از رانندگی بپرهیزند زیرا احساس خواب آلودگی در این ساعات بیشتر است. پس در این ساعات بهتر است رانندگان استراحت کنند. همچنین یکی دیگر از عوامل تصادفات جاده ای استفاده ااز تلفن همراه در حین رانندگی است. همچنین رانندگان باید همواره از کمربند ایمنی استفاده کنند.

جانشین اداره راه و شهرسازی تنگستان بیژن زنگنه گفت در طی نشستی که با جانشین فرمانده پلیس‌راه خورموج داریم برای ایجاد ایجاد گاردریل در مکان‌های حادثه‌خیز فکری میکنیم.

سقوط 206به دره 58 متری

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا