بانوان

زیباسازی تناسلی یعنی چه؟

بهترین راه درمان افتادگی مثانه و رحم و مشکلات سیستم تناسلی پس از زایمان چیست؟

در گذشته ای نه چندان دور برای درمان و ترمیم سیتوسل ورکتوسل و بی اختیاری ادرار و مهمتر از همه گشادی واژن فقط از درمان های جراحی در اتاق عمل تحت بیهوشی استفاده می شد و هم اکنون نیز انجام می گردد، با پیشرفت علم و دانش بشر و استفاده از تکنولوژی لیزر در پزشکی، امروز تمام این مشکلات به طور سرپایی و در مطب انجام پذیر است. جدیدترین و پیشرفته ترین دستگاه در این زمینه، لیزر مونالیزا تاچ می باشد که البته اگر توسط جراح زنان باتجربه و زبردست انجام پذیرد بسیاری از مشکلات بانوان را بدون عمل جراحی و بدون نیاز به بیهوشی حل می نماید. لابیاپلاستی یا کوچک کردن لبه های کوچک که با برش لیزری انجام می شود، نیازی به استفاده از بخیه ندارد و نیز تنگ کردن واژن با لیزر، روشن کردن پوست ناحیه تناسلی با لیزر، جوانسازی لیزری،تزریق ژل به ناحیه تناسلی و پرینورافی (ترمیم ناحیه بین واژن و مقعد) همه و  همه تحت عنوان زیباسازی ناحیه تناسلی بیان می شود.

بسیار پیش می آید که دختران جوان و حتی افراد مسن از بزرگی لبهای داخلی ناحیه تناسلی رنج می برند، پس از حاملگی و زایمان به دلیل گشادی واژن میل جنسی زوج کاهش می یابد و عدم وجود لذت جنسی که بسیار خانمانسوز است و روز به روز فاصله زن و شوهر را زیاد می کند، خشکی واژن و بی اختیاری ادرار که هم در دوران شیردهی و هم در یائسگی به دلیل کاهش هورمون استروژن به وجود می آید و… به راحتی با لیزر مونالیزا درمان می شود.

به عنوان مکمل درمان زیبایی تناسلی با مونالیزا، تزریق ژل به ناحیه تناسلی بیرونی و پرینورافی که بدون لیزر ولی همزمان انجام می شود ظاهر خوبی به ناحیه تناسلی داده و افزایش اعتماد به نفس برای زن و رضایت جنسی عالی برای زن و مرد به ارمغان می آورد.

مجله اینترنتی زندگی سالم

دکتر زهرا صابری؛ جراح و متخصص زنان، زایمان و نازایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا