حوادث

راز جسد سوخته در لاهیجان فاش شد/ شوهر قاتل: به خاطر از بین بردن شواهد جسد همسرم را آتش زدم

 

فرمانده انتظامی لاهیجان از دستگیری قاتل فراری یک زن جوان پس از پنج سال از وقوع قتل در لنگرود خبر داد.

به گزارش خبرنگار حوادث باشگاه خبرنگاران، سرهنگ محمود قاسمی بعد از ظهر امروز در نشست انتظامی این شهرستان چگونگی دستگیری قاتل فراری را تشریح کرد.

وی با بیان اینکه مرد 39 ساله به اتهام قتل همسرش در لنگرود دستگیر شد، تصریح کرد: در 27 مرداد سال 89 جسد کاملاً سوخته و مجهول‌الهویه در یکی از روستاهای اطراف لاهیجان کشف شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با بیان اینکه شناسایی مقتول غیرممکن بود، افزود: ماموران پلیس آگاهی لاهیجان رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند و پس از بررسی صحنه جرم و نمونه‌برداری پزشکی قانونی و انجام آزمایش‌های DNA مشخص شد که جسد متعلق به زنی 39 ساله است.

وی با اشاره به اینکه یک روز قبل پلیس آگاهی لنگرود مفقود شدن زن مذکور را اعلام کرده بود، گفت: کاراگاهان پلیس آگاهی تیم ویژه‌ای برای رسیدگی به پرونده تشکیل دادند.

قاسمی انجام اقدام‌های اطلاعاتی و عملیاتی متعدد را موجب مظنون شدن پلیس به همسر مقتوله عنوان کرد و افزود: تلاش ماموران برای دستگیری وی آغاز شد و چندین مرحله ماموران با هماهنگی مقام قضایی به لنگرود عزیمت کردند اما متهم خود را از دید ماموران مخفی می‌کرد.

وی با بیان اینکه همسر مقتوله در یک عملیات غافلگیرانه پلیس در حالی که قصد فرار داشت دستگیر شد، خاطرنشان کرد: این فرد به پلیس آگاهی انتقال داده شد.

فرمانده انتظامی لاهیجان با اشاره به اینکه متهم در ابتدا منکر هرگونه دخالت در قتل همسرش شده بود، یادآور شد: وی با بازجوی‌های فنی و پلیسی و ارائه اسناد و مدارک سرانجام به قتل همسرش اعتراف کرد.

وی ادامه داد: متهم اعتراف کرد که با موتورسیکلت به محل کار همسرش رفته و او را به بهانه صحبت کردن در زمینه مشکلات خانوادگی سوار بر موتورسیکلت کرده و به سمت روستای اطراف لاهیجان کشانده است.

قاسمی گفت: متهم در ادامه اعتراف اظهار کرد که هنگام بحث و جدل همسرش را هل داده که پس از بر خورد سرش به آسفالت از هوش رفته و دیگر نفس نکشید و سریعاً چند حلقه لاستیک کهنه تهیه کرده و برای از بین بردن شواهد و قرائن جسد را به آتش کشیده و پس از آن متواری شده است.

وی با تصریح بر اینکه متهم صحنه قتل را بازسازی کرده است، متذکر شد: متهم با تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی راهی دادسرا شد.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا