مشاوره زناشویی

داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج

داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج

چرا نباید قبل از ازدواج رابطه جنسی داشت؟

داشتن رابطه جنسی قبل از ازدواج به هیچ وجه توصیه نمیشود. حتی اگر دین و مذهب را هم در نظر نگیریم داشتن رابطه قبل از ازدواج و ارتباط با غیر از شریک زندگی یک رفتار پرخطر محسوب میشود. در بهترین حالت فرد همسرش را با فردی که قبل از دواج با او همبستر شده مقایسه میکند که میتواند زمینه ساز اختلافات زناشویی شود.

سلام و عرض ادب اقای پوراحمد من دختری ۲۵ ساله هستم باپسری اشنا شدم که چهارسال ازم کوچیکتره ومن باهاش رابطه جنسی داشتم الان اون به بهنونه اینکه دیگه نمیشه ما باهم باشیم منو ول کرده من میخوام فراموشش کنم ولی نمی تونم ازاول بهم قول ازدواج داده بود حتی یه بارم اومدن خاستگاریم ولی خانواده ها راضی نشدن توروخدا کمکم کنید

پاسخ جناب پوراحمد مشاور خانواده

سلام بزرگوار
این آقایی که بدون هیچگونه مجوز شرعی و قانونی، اینگونه با شما رابطه برقرار کرده است، اصلا صلاحیت تکیه گاه بودن و داشتن نقش همسری شما و پدری فرزندان آینده شما را ندارد. پس ضمن توبه از این اشتباه که مرتکب شده اید، باید فراموششان کنید چون ایشان که الان اینگونه با شما تعامل نموده اند، بعد از ازدواج با شما معلوم نیست با چند نفر دیگر رابطه برقرار نمایند. به فردی جواب مثبت دهید که دارای وجدان بیدار بوده و انسانی خدا ترس باشد.

rab

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا