فناوری

جدیدترین نسخه نرم افزار قفل صفحه CM Locker +دانلود

 

CM Locker یکی از جالب‌ترین نرم افزارهای لاک اسکرین برای گوشی‌های اندروید است که به کمک آن می‌توانید علاوه بر آنکه امنیت صفحه‌ی ورودی به گوشی خود ار تامین کنید، از اشخاصی که قصد حدس زدن رمز شما را دارند نیز عکس‌برداری کنید.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ صفحه‌ی ورودی به گوشی یا همان Lockscreen، یکی از پر استفاده‎ترین بخش‌های گوشی‌ها هستند و به همین دلیل نیز کاربران بسیاری علاقه به شخصی‎سازی هر چه بیشتر این بخش‌ها و حتی تغییرات ریشه‎ای در آن خواهند داشت. CM Locker یکی گزینه‌های جالبی است که می‌توانید آن را جایگزین صفحه‌ی قفل پیش‌فرض اندروید کنید و در کنار تنوعی که به گوشی خود می‌بخشید، از امکانات جذاب آن مانند ثبت تصویر شخص خاطی بهره‌مند شوید.

 

اگر درباره‌ی این ویژگی جالب CM Locker کنجکاوید باید بگوییم که این ویژگی که از داخل تنظیمات برنامه دردسترس است، در صورتی که تعداد رمزهای وارد شده بیش از مقدار مشخصی اشتباه باشند، آن را به منزله‌ی یک ورود غیرقانونی شناسایی می‌کند و توسط دوربین جلوی موبایل، اقدام به ثبت عکس می‌کند که سرعت عمل و دقت این بخش از اپلیکیشن به قدری بالا است که شخص خاطی، باید از شانس خیلی زیادی برخوردار باشد که عکس چهره‌اش در تصویر ثبت شده قابل تشخیص نباشد.

 

 

  • دانلود و مشخصات فایل

 

برای دانلود اینجا کلیک کنید

حجم: 6.5 مگابايت

نیازمند اندروید: +4
نوع فایل: APK

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا