فرهنگ و هنر

تیتراژ خندوانه تغییر می کند!

 

در شب‌های آتی تیتراژهای آغازین و پایانی برنامه «خندوانه» که هر شب از شبکه نسیم روی آنتن می‌رود به شکل جدید ارائه می شود.

تغییرات در برنامه خندوانه

جواد فرحانی تهیه‌کننده برنامه «خندوانه» اعلام کرد: «تیتراژهای آغاز و پایانی «خندوانه» که از سری قبلی آن باقی مانده اند در شب های آتی تغییر خواهند کرد.»

وی گفت: «بهرام عظیمی تیتراژ آغاز این برنامه را ساخته است و بِهراد جوانبخت نیز تیتراژ پایانی «خندوانه» را آماده نمایش کرده است.»

«خندوانه» به کارگردانی و اجرای رامبد جوان هر شب ساعت ۲۳ از شبکه نسیم روی آنتن می رود و تکرار آن ساعت ۷ و ۱۱ صبح روز بعد پخش می‌شود.

بهرام عظیمی”که چندی پیش تیتراز برنامه «خندوانه» را ساخت و به این برنامه تلویزیونی تحویل داد، به دلیل تاخیری که در پخش این تیتراژ در برنامه خندنوانه پیش آمده به ارائه توضیحاتی پرداخت. این کارگردان سینما که از مدت ها پیش تیتراژ آغازین برنامه ” خندوانه” را ساخته بود حالا از پخش دیر هنگام این تیتراژ می گوید.

من تیتراژ “خندوانه” را از مدت ها پیش ساخته و تحویل داده بودم اما از همان روز نخست به من گفتند تیتراژ مشکلاتی دارد.

وی افزود: قرار بر این شد که این مشکلات را حل کنیم تا اجازه پخش بگیرد، و ما اصلاحات آن را مدت هاست که رفع کرده ایم اما هنوز پخش نشده و این روز ها فقط خبرهای پخش آن شنیده می شود.

این کارگردان خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه این تیتراژ پخش نشده است نمی توانم درباره مشکلات آن صحبت کنم اما به محض پخش شدن آن درباره این مسائل و ویژگی های آن صحبت خواهم کرد.

منبع : مشرق / ana.ir

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا