حوادث

توطئه شیطانی زن جوان آملی برای قتل شوهرش

این راز مخوف در جریان تجسس‌های ویژه مأموران پلیس آگاهی آمل فاش شد. اقدامات پلیس برای به دست آوردن ردی از این مرد به دنبال دریافت گزارشی از ناپدید شدن ناگهانی وی در دستور کارقرار گرفت.

 

دسیسه زن جوان برای قتل شوهر

زن جوان که دسیسه قتل شوهرش را ماهرانه طراحی کرده بود، پس از دو سال بازداشت شد. این راز مخوف در جریان تجسس‌های ویژه مأموران پلیس آگاهی آمل فاش شد.

اقدامات پلیس برای به دست آوردن ردی از این مرد به دنبال دریافت گزارشی از ناپدید شدن ناگهانی وی در دستور کارقرار گرفت.

 

همسر قربانی حادثه با مراجعه به کارآگاهان پلیس آمل ادعا کرده بود که شوهرش از 20 روز پیش خانه را ترک کرده و دیگر خبری از او نشده است. این زن 27 ساله در حالی که خود را نگران و مضطرب نشان می‌داد در جریان شکایت خود به مأموران پلیس ادعا کرد که از مدتی پیش شوهرم به خانه مراجعت نکرده است.

وی در ادامه افزود: او از پیمانکاران بیمارستان آمل بود که روز 15 مرداد ماه سال 92 برای انجام کاری از خانه بیرون رفت اما دیگر خبری از او نشد. ابتدا تصور کردیم به خانه آشنایان رفته است به هر جا که ممکن بود ردی از او به دست آوریم سر زدیم اما هیچ کس خبری از او نداشت. در حالی که نگران شده و قصد داشتیم ماجرا را با پلیس در میان بگذاریم او تماس گرفته و اعلام کرد قصد دارد از طریق مرزهای غربی کشور از ایران خارج شود.

حتی چند بار هم از شهرهای مختلف مثل کرمان تلفن زده و ادعا کرد مقدمات رفتن او فراهم شده و بزودی از ایران می‌رود. با توجه به این اظهارات تجسس‌های مأموران درباره ماجرای ناپدید شدن ناگهانی مرد پیمانکار آغاز شد. اینکه او به طور ناگهانی قصد خروج از کشور را داشته باشد در بررسی‌های مأموران مورد شک قرار گرفته و پلیس تحقیقات خود را در این باره از بستگان و آشنایان مرد ناپدید شده متمرکز کرد. در جریان این اقدامات بود که مأموران متوجه شدند این زن و شوهرش از مدت‌ها پیش با هم اختلاف داشتند. با به دست آمدن این اطلاعات تجسس‌های پلیس روی حرکات و رفتار‌های زن جوان متمرکز شد.

زن جوان که نمی‌دانست پلیس رفتار‌های او را به‌صورت نامحسوس تحت کنترل دارد تماس‌هایی با مرد جوانی برقرار کرد. مأموران با ردیابی مرد جوان که از ساکنان منطقه شهریار بود، مخفیگاه او را شناسایی و او را بازداشت کردند. در جریان بازجویی‌های انجام گرفته از این مرد راز توطئه شیطانی این متهم و زن جوان برای از میان برداشتن مرد پیمانکار فاش شد. با توجه به اعترافات متهم بازداشت شده همسر مرد پیمانکار نیز بازداشت و تحت بازجویی‌های فنی و پلیس قرار گرفت.

با وجود انکارهای نخستین این زن، او وقتی در برابر دلایل و مستندات مأموران قرار گرفت و دانست که پلیس رابطه او را با مرد جوان بازداشت شده عامل جنایت می‌داند لب به اعتراف گشود و پرده از راز یک توطئه هولناک برای قتل شوهرش برداشت.

وی در اعترافات خود درباره ماجرای قتل شوهرش ادعا کرد: شوهرم پیمانکار یکی از بیمارستان‌های آمل بود، بیشتر درآمدش را خرج خودش می‌کرد و به ما خرجی نمی‌داد. از سوی دیگر در خانه هم روابط خوبی با من نداشت تا اینکه از زندگی با او به تنگ آمده و خواستم تا مرا طلاق دهد. ولی چون با هم پسرعمو و دختر عمو بودیم او حاضر به طلاق من نمی‌شد.

مدتی گذشت تا اینکه با «جواد» که قبلاً نزد شوهرم کار می‌کرد آشنا شدم. پس از بیان مشکلات زندگی‌ام با او، بتدریج به همدیگر علاقه‌مند شدیم. تصمیم گرفتیم بعد از جدا شدن از شوهرم با هم ازدواج کنیم.

وقتی همه راه‌ها را برای جدایی از شوهرم بسته دیدم به اتفاق هم نقشه کشیدیم تا شوهرم را از سر راه برداریم. شب 15 مرداد ماه امسال بود، در حالی که شوهرم از سرکار به خانه آمده بود داخل غذای او مقداری مواد بی‌هوش‌کننده ریختم. او با خوردن غدا بی‌حال شده و روی زمین افتاد. برای اینکه شاهدی بر این ماجرا نباشد، فرزند 10 ساله‌ام را نیز با قرص خواب‌آور بیهوش کردم.

نیمه‌های شب بود که جواد هم آمد در حالی که شوهرم در اثر خوردن محلول مسموم روی بالکن اتاق بی‌حال افتاده بود با استفاده از پیک نیک و سنگ شوهرم را به قتل رساندیم. سپس جسد را داخل صندوق عقب خودروی شوهرم گذاشته و پس از 24 ساعت آن را به کمربندی هراز روبه‌روی تالار هزارویک شب برده و در آنجا رها کردیم.

با گذشت 20 روز برای فریب مأموران و خانواده شوهرم گم‌شدن او را به پلیس اعلام کرده و به خانواده شوهرم گفتم او به قصد خروج از کشور به شهرهای غربی کشور رفته است. در طول این مدت جواد با تلفن همراه شوهرم پیامک‌هایی برای بستگان او ارسال می‌کرد تا وانمود کند شوهرم زنده است و قصد خروج از کشور را دارد. حتی در کرمان نیز با استفاده از تلفن کارتی تماسی با بستگان شوهرم گرفت ومطالبی مبنی بر اینکه قصد خروج از مرز را دارد بیان کرد. با اینکه در این مدت یک کلت جنگی خریده بودم، آن را برای پاپوش درست کردن به بهانه اینکه متعلق به شوهرم است تحویل مأموران دادم.

مأموران در بررسی‌های انجام گرفته متوجه شدند در روز 24 تیرماه سال 92 جسد مردی در میان زباله‌های اطراف تالار هزار و یک شب آمل پیدا شده است اما به دلیل اینکه بخش‌هایی از جسد توسط حیوانات خورده شده بود و بقیه جسد دچار فساد شده بود امکان شناسایی‌اش ممکن نبود.

با توجه به  این اعترافات با دستور بازپرس ویژه قتل دادسرای آمل متهمان با حضور در محل جنایت اقدام به بازسازی صحنه قتل کردند. دو متهم پرونده تا انجام تحقیقات تکمیلی با صدور قرار قانونی در اختیار مأموران آگاهی قرار گرفتند. با اعترافات عاملان جنایت و تشریح صحنه قتل هر دو زن و مرد جنایتکار با قرار بازداشت موقت روانه زندان شدند.

ایران

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا