آرایش و زیبایی

بهترین رنگ ابرو برای هر فرد

همه میدانیم تغییر رنگ ابرو حتی به اندازه 1 درجه خیلی روی زیبایی و قیافه اثر میگذارد. پس در تغییر رنگ ابرو باید دقت کرد. در زیر معیارهایی برای رنگ ابرو آورده شده است.

1-  اگر ابروهای پرپشتی دارید:

اگر دارای ابروهای پری هستید حتی الامکان از رنگی استفاده کنید که نزدیک به رنگ ابروی خودتان باشد.

2- اگر ابروهای کم پشتی دارید:

افرادی که رنگ موی آنها تیره است و ابروهای کم پشت دارند، میبایست رنگ ابروی خود را یک یا دو درجه تیره تر از موی سرشان بکنند. اگر رنگ موی شما روشن است باید با رنگی که 1 یا 2 درجه تیره تر از مویشان است ابروهایشان را رنگ کنند.

این قوانین که گفتیم بر اساس عقلانی مطرح کردیم و احتمال دارد برای شما بهترین نباشد. خیلی از خانم ها پودر ابرو را دوست دارند زیرا حس میکنند کاملا نرم و طبیعی به نظر میرسد.

در کل صورت با ابروهای روشن صورت را ملایم نشان میدهند. اگر میخواهید جوانتر نشان دهید زیر نظر یک متخصص ابروهایتان را روشن کنید. اگر میخواهید نگاه عصبانی و تیزی داشته باشید ابروهایتان را تیره کنید.

اگر به دنبال یک رنگ ابروی قابل اعتماد هستید به دنبال 2 -3 درجه رنگ روشنتر از موهای تیره باشید. برای موهایی با رنگ روشن دنبال سایه ابرو، مداد یا رنگی با 2 -3 درجه تیره تر از موهای خود باشید. خانم های با موی بلوند یا موی طلایی با کشیدن یک مداد قهوه ای روشن در ابرویشان میتوانند زیبا به نظر برسند. خانم هایی که موی قرمز دارند بهتر است از یک مداد قهوه ای عسلی در روز روی ابروی خود بکشند و در شب یک مداد قهوه ای تیره در ابرویشان بکشند.خانم هایی که موهای خرمایی دارند بهتر است رنگ قهوه ای پر رنگ استفاده کنند.

بهترین رنگ ابرو

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا