فرهنگ و هنر

بازیگر نقش«آتقی» از بازگشتش به بازیگری می‌گوید

جواد گلپایگانی بازیگر نقش «آتقی» در سریال «آینه عبرت» از حضور دوباره اش پس از ۲۰ سال مقابل دوربین فیلم تلویزیونی «سفر بخیر مادربزرگ» ابراز خوشحالی کرد.

جواد گلپایگانی

جواد گلپایگانی که تماشاگر ایرانی او را به خاطر بازی در نقش «آتقی» در سریال «آینه عبرت» در دهه ۶۰ به یاد دارد پس از آزادی از زندان و حل مشکلاتش به تازگی در فیلم تلویزیونی «سفر بخیر مادربزرگ» ساخته مسعود رشیدی مقابل دوربین رفته و از حضورش در عرصه بازیگری پس از گذشت ۲۰ سال خوشحال است و به گفته خودش سر از پا نمی شناسد.

این بازیگر درباره حضور دوباره‌اش مقابل دوربین گفت: در همه سال‌هایی که گرفتار زندان بودم آرزو داشتم به عرصه بازیگری برگردم. بازیگری عشق من است و همیشه رویای بازی در فیلم و سریال را در سر داشتم و در حال حاضر خوشحالم که بعد از ۲۰ سال بار دیگر مقابل دوربین رفته ام.

جواد گلپایگانی ادامه  داد: این فیلم تلویزیونی داستانی طنز دارد و نقشی را که بازی می کنم بسیار دوست دارم و امیدوارم بعد از گذشت این همه سال و دوری از این فضا بتوانم به مردم خدمت کنم. دوست دارم آنقدر خوب بازی کنم تا بتوانم لبخند را به لب مردم آورم.

بازیگر نقش «آتقی» در سریال «آینه عبرت» با اشاره به تغییراتی که در فضای کار در سینما و تلویزیون نسبت به گذشته ایجاد شده است، عنوان کرد: از جهت تکنیک در بخش فیلمبرداری، صدابرداری شرایط خیلی بهتر شده است. یادم هست که در دهه ۶۰ به سختی و با زحمت بسیار کار می کردیم اما الان همه دستگاه ها مدرن شده و برای من همه چیز تازگی دارد.

جواد گلپایگانی درباره داستان فیلم تلویزیونی «سفر بخیر مادربزرگ» توضیح داد: داستان این فیلم تلویزیونی که قرار است سینمایی هم بشود درباره سفری جمعی یک خانواده به مشهد است که در راه اتفاق های طنزآمیزی برای آنها می افتد و به این ترتیب داستان شکل می گیرد.

این بازیگر در پایان صحبت های خود گفت: جدا از خوشحالی‌ام برای بازی در این تله فیلم، باید بگویم که برای پسرم هم خوشحالم چون در حال آماده کردن اولین آلبوم موسیقی با صدای خودش است و بی صبرانه منتظر هستم که آلبوم پسرم عباس گلپایگانی را بشنوم.

مهر

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا