فرهنگ و هنر

اعتراض شدید فرشید نوابی به رضا رشیدپور و حمایت از الهام چرخنده ، همسر سابقش !

فرشید نوابی در گفتگوی خود با بیانی محترمانه نسبت به همسر سابق خود بیان داشت: الهام چرخنده انسان خوبیست اما به شدت احساسی است.

 

اظهار نظر فرشید نوابی درباره برنامه رضا رشیدپور

فرشید نوابی بازیگر،مجری و تهیه کننده برنامه های هنری سال گذشته برنامه “سینمااکران” روی آنتن داشت.نوابی در ماه های اخیر هم به واسطه برخی اظهارنظرات همسر سابقش الهام چرخنده در کانون توجه و حاشیه سازی قرار گرفته است. این حواشی بعد از حضور چرخنده در برنامه “دید در شب” رضا رشیدپور به اوج خود رسید.

نوابی اما درباره این حواشی کمتر واکنش احساسی نشان  داد تا اخیرا که با حضور در برنامه اینترنتی “کافه میکس” سعی کرد به برخی از این حواشی پاسخ دهد.

دوستان اعتقاد دارند فقط باید یک برنامه سینمایی در تلویزیون باشد و آن هم “هفت” است

نوابی در ابتدای برنامه درباره دلایل تعطیلی “سینمااکران” بیان داشت: این برنامه از ابتدا برای تولید در ۵۲ قسمت طراحی شده بود و بعد ار روی آنتن رفتن این ۵۲ قسمت هم روال شبکه تهران تغییر کرد و بنا شد شبکه اقتصادی باشد و هرچند می شد بر روی مباحث اقتصادی سینما کار کرد اما محمد سرافراز و علی اصغر پورمحمدی موافق نبودند.

وی درباره دلایل عدم موافقت این مدیران بیان داشت: دوستان بیشتر اعتقاد دارند که بایستی فقط یک برنامه سینمایی در تلویزیون باشد و آن هم “هفت” است. حتی در برنامه “نقد۴″ سینمایی، هم مدیر شبکه تا پای استعفا رفت تا توانست مجوز برنامه را بگیرد.

این مجری درباره اجرای افخمی در “هفت” گفت: با تمام احترام برای افخمی قایلم اما “هفت” نباید وبلاگ شخصی ایشان باشد. “هفت” افخمی به لحاظ پلاتو جذاب است اما نگاه برنامه خیلی شخصی است.

 

ژرارد دی پاردیو حاضر شد با دستمزد پایین همکاری کند

فرشید نوابی درباره ساخت فیلمی به نام “نت زندگی” با حضور یک بازیگر سرشناس فرانسوی اظهار داشت: فیلمنامه کار به تصویب فارابی رسید و من حتی مذاکراتی با “ژرارد دی پاردیو” انجام دادم و ایشان هم بخاطر مفهوم فیلمنامه حاضر شد با دستمزد پایین با ما همکاری کند اما تغییر و تحولات فارابی باعث شد کار به نتیجه نرسد.

تحولات چرخنده بعد از جدایی رخ داد

بخش مفصل تر گفته های نوابی مربوط می شد به سخنانی که الهام چرخنده در “دید در شب” رشیدپور زد. نوابی در این باره گفت: من و ایشان(الهام چرخنده) زندگی مشترکی داشتیم که به مانند خیلی ها به نتیجه نرسید و تصمیم به جدایی گرفتیم. وقتی هم جدا شدیم یعنی تمام.
وی ادامه داد: تحولات ایشان هم بعد از جدایی رخ داده است و اینکه چرا ایشان تغییر رویه داده را خودش باید پاسخ دهد.

عکس الهام چرخنده

به رشیدپور می گویم هدفت از این کارها چیست؟

نوابی سپس با مخاطب قرار دادن رضا رشیدپور و لحنش در برنامه ای که چرخنده مهمان آن بود اظهار داشت: معتقدم آن برنامه بازی برنامه ریزی شده آقای رشیدپور بود و من از ایشان سوال دارم که برادرم! هدفت از این حرکات چیست؟ آن هم به قیمت خراب کردن بقیه؟!

این بازیگر ادامه داد: آقای رشیدپور! آیا فکر نکردی که این برنامه برای فرزند من میشود آینه دق؟ آیا واقعا چهار کامنت بیشتر گرفتن و جذب دو عدد اسپانسر ارزش این کارها را دارد؟

در کشور این همه مشکل اقتصادی وجود دارد چرا درباره آنها هاردتاک نمی سازید؟

وی خاطرنشان ساخت: در کشور ما این همه مشکلات اقتصادی و اجتماعی هست چرا ایشان در هارد تاک شان سراغ طرح این مشکلات نمی رود.

نوابی افزود: ایشان اجازه نداشت تصویر مرا در برنامه اش نشان دهد و روندی را پیش گیرد که مردم در کامنت های خود سوالاتی را از من بپرسند که مادرم هم جرات طرح آنها را ندارد.

فرشید نوابی سپس با اشاره به یکی از خصلت های رایج سال های اخیر شهروندان ایرانی اظهار داشت: نمی دانم چرا چالش را با دعوا اشتباه گرفته ایم. سالن های سینما و تئاترمان خالیست اما دو نفر که در خیابان یقه هم را می گیرند صد نفر جمع می شوند به تماشا!

نوابی افزود: جالب است که بعد از آن برنامه کذایی من چند بار با آقای رشیدپور تماس گرفتم و ایشان پاسخ نداد…

عکس الهام چرخنده و پسرش

الهام چرخنده رنگین کمانیست که

فرشید نوابی در ادامه گفتگوی خود با بیانی محترمانه نسبت به همسر سابق خود بیان داشت: الهام چرخنده انسان خوبیست اما به شدت احساسی است.در آن برنامه هم ایشان در برابر آدمی نشسته بود که از احساسی بودن ایشان سوءاستفاده کرد.

وی ادامه داد: الهام چرخنده رنگین کمانی است که حساسیت های خاص خود را دارد. وی اصلا بدذات نیست و من از ده سال زندگی مشترکم دفاع می کنم.

“ستاره مهاجر” با مجوز ارشاد تولید شد

نوابی پیرامون تولید برنامه “ستاره مهاجر” برای شبکه ماهواره ای “مهاجر” هم بیان داشت: این برنامه را سال ۸۱ و با مجوز وزارت ارشاد ساختم و آن را به عنوان مدال افتخار به سینه می زنم. جوانانی مثل شهرام شکوهی، حمید عسکری، نیما علامه دهر و رستاک حلاج اولین بار در این برنامه خود را نشان دادند. دفتر تولید برنامه در خیابان یوسف آباد در مرکز تهران بود و برخلاف خانم چرخنده من از تولید این برنامه پشیمان نیستم.

 

این جوشی است که دو سال دیگر می ترکد

این بازیگر در انتهای گفتگوی خود با اشاره به ماجرای مهاجرت گروهی از بازیگران به ترکیه و همکاری با شبکه های ماهواره ای اظهار داشت: زمانی که مالزی بودم از هر دو شبکه “جم” و “من و تو” برای همکاری پیشنهاد داشتم اما بعد از ملاقات فهمیدم خواسته های آنها با مزاج من سازگار نیست. این را هم بگویم آنها برای کار فرهنگی بازیگران ما را به آن طرف نمی برند؛ درباره اهداف این شبکه ها از جذب بازیگران ایرانی فقط بگویم این جوشی است که دو سال دیگر می ترکد.

 

فرق رابعه اسکویی و بهاره رهنما چیست؟

وی با اشاره به مهاجرت اخیر رابعه اسکویی به جم بیان داشت: مگر رابعه اسکویی چه فرقی با بهاره رهنما دارد که رهنما سالی ۸ کار انجام می داد و اسکویی مدت ها بیکار می ماند. اگر شرایط را کمی اصلاح کنیم قطعا این مهاجرت ها هم رخ نمی دهد.

عکس زیبای الهام چرخنده در کنار پسرش

مصاحبه ی سخت رضا رشیدپور با الهام چرخنده در دید در شب
الهام چرخنده، در برنامه «دید در شب» رضا رشید پور حاضر شد و پرسش‌های او در مورد حاشیه‌های دو سال اخیرش پاسخ داد.
رضا رشید‌پور از حضور الهام چرخنده در برنامه چالشی «دید در شب» خبر داد و گفت: پس از ماجرای انتشار ویدیوی خاص از سخنرانی خانم چرخنده در دانشگاه و حاشیه های پیرامون آن، ایشان روبروی من نشستند و به شفاف‌ترین پرسشهایم پاسخ گفتند.
مجری و کارگردان «دید در شب» از بررسی تمام حاشیه‌های دو سال گذشته در مورد الهام چرخنده خبر داده و به مخاطبان وعده داده تا با چهره بدون روتوش چرخنده به زودی آشنا خواهند شد.
این برنامه قرار است روز پنج‌شنبه در تارنمای آپارات  در دسترس بینندگان قرار بگیرد.
برنامه «دید در شب» مصاحبه‌های چالشی رشیدپور به سبک هارد تاک با میهمانان برنامه است. در این برنامه بدون ملاحظات معمول و بی‌پرده، مهمانان به سوالات مجری برنامه پاسخ می‌دهند.
هفته گذشته با انتشار ویدیوی سخنرانی الهام چرخنده  در دانشگاه و درگیری لفظی او با یکی از دانشجویان، این بازیگر بار دیگر خبرساز شد.
الهام چرخنده ضمن توضیحاتی درباره این جنجال گفته بود: واقعیت این است که من یک سال و نیم است که تمام دانشگاه‌ها می‌روم و باید بگویم فیلمی که در شبکه‌های مجازی از من دست به دست می‌چرخد و صحبت من را نشان می‌دهد تدوین و تکه تکه شده  است. مردم باید به این فکر کنند که چرا این ویدیو را دست به دست می چرخانند. در دانشگاه بابلسر به فاصله چند دقیقه چند نفر چادری شدند.

فیلم کامل رضا رشیدپور با الهام چرخنده در دید در شب

بیوگرافی الهام چرخنده :

الهام چرخنده (۴ تیر ۱۳۵۷ در کاشان) بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون و مستندساز ایرانی است. وی فعالیت خود را از سال ۱۳۷۵ با بازیگری در فیلم عروسی مهتاب آغاز کرد.

چرخنده پیش‌تر به عنوان ترانه‌سرا و خواننده نیز سابقه کاری دارد و یک آلبوم موسیقی نیز ضبط کرده‌است.

او و همسر سابقش در دهه ۱۳۸۰ مجری برنامه «ستاره مهاجر» در شبکه ماهواره‌ای مهاجر بودند که برنامه‌ای به سبک آمریکن آیدل بود.
فرشید نوابی یک بازیگر و ترانه‌سرای اهل ایران است وی همسر سابق الهام چرخنده دیگر بازیگر اهل ایران، می‌بود، این‌دو بعدها از یکدیگر جدا شدند.

 

سینما ژورنال – الف – آپارات – ویکی پدیا

گرداوری و تنظیم : پرشین وی

 

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا