فناوری

از صفحه گوشی اندرویدتان فیلم بگیرید + آموزش

 

بهترین نرم افزار اندرویدی برای فیلم برداری از صفحه اندرویدتان به نام One Shot screen recorder را در این خبر معرفی می کنیم.

به گزارش دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان ، خیلی از مواقع پیش می‌آِید که نیاز داریم تا از صفحه گوشی خود یک فیلم تهیه کنیم. به عنوان مثال برای ساخت یک آموزش کوتاه برای یکی از دوستان خود قصد داریم تا به تهیه یک فیلم از روی صفحه گوشی بپردازیم. اما برای این کار چه باید کرد؟

 

 

 

برای این کار نرم افزار‌های زیادی عرضه شده اند. اما در این گزارش می خواهیم به معرفی بهترین نرم افزار اندرویدی در این زمینه با نام One Shot screen recorder بپردازیم.

برنامه One Shot به شما کمک خواهد کرد تا بدون آن که نیاز به روت کردن دستگاهتان باشد، از صفحه گوشی خود فیلم تهیه کرده و آن را به اشتراک بگذارید و در گالری خود ذخیره نمایید. این ابزار فوق العاده، امکانات زیادی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد. به عنوان مثال کاربران قادر خواهند بود تا کیفیت فیلم، رزولوشن فیلم، تعداد فریم های فیلم و غیره را مشخص کنند. علاوه بر آن شما قادر خواهید بود حتی به واسطه میکروفون گوشی، بر روی ویدیو ضبط شده صدا نیز بگذارید. جهت ورود به تنظیمات، کافیست تا نرم افزار را اجرا کرده و از زبانه های موجود، به گزینه Settings بروید.

 

 

– گزینه نخست Show Touches می باشد که با فعال سازی آن، مکان هایی که شما لمس میکنید در فیلم مشخص خواهند شد.

 

– گزینه دوم Stop On Screen Off می باشد. در صورتی که تیک این گزینه را بزنید، هنگامی که صفحه نمایش گوشی شما خاموش شود، حالت ضبط متوقف می شود.

 

– گزینه های بعدی به ترتیب مربوط به تعداد بیت ریت در هر فریم، تعداد فریم ها، نوع حالت افقی یا عمودی بودن گوشی، رزولوشن و غیره.. می باشند که ترجیحاً بهتر است تا به صورت پیشفرض باشند.

 

– اما در بخش Audio یک گزینه بسیار جالب وجود دارد که با فعال کردن آن شما قادر خواهید بود تا صدایتان را نیز به همراه ویدیو ضبط کنید. این امر  همانطور که عنوان شد از طریق میکروفون گوشی امکان پذیر است. جهت استفاده از این قابلیت تنها کافیست تا گزینه Enable Microphone را به حالت فعال دربیاورید.

 

 

هنگامی که شما در حال ضبط ویدیو مد نظر هستید، یک آیکون فیلم برداری کوچک در کنار تصویر نمایان است که به شما این امر را نشان می‌دهد. برای توقف فیلم برداری نیز کافیست تا بخش اعلانات را به سمت پایین کشیده و سپس از زیر گزینه One Shot، گزینه Stop را فشار دهید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا