حوادث

اجیر کردن 3 آدمکش برای تنبیه کردن شوهر

زن جوان که برای تنبیه همسرش سه پسر جوان را اجیر کرده بود، نمی‌دانست در جریان این انتقامگیری شوهرش به قتل می‌رسد.

شامگاه 31 فروردین امسال، ماموران پلیس آگاهی شهرستان قائمشهر در استان مازندران در جریان فوت مشکوک مرد جوانی در یکی از بیمارستان های این شهر قرار گرفتند. تیم جنایی پس از حضور در بیمارستان دریافتند، مرد 30 ساله به نام «مهرداد» با ضربه های چاقو به قتل رسیده است.

ماموران در ادامه به تردد پسر 17 ساله به نام «سعید» در حوالی بیمارستان مشکوک شده و او را دستگیر کردند.

پسر نوجوان در ابتدا منکر هرگونه اطلاعی از ماجرا شد اما در ادامه لب به اعتراف گشود و گفت: مقتول و همسرش با یکدیگر اختلاف داشتند و مهرداد پس از خروج از خانه مادرزنش هدف چاقوی افراد ناشناس قرار گرفت و من برای بررسی وضعیت او به اینجا آمدم.

ماموران که متوجه تناقض گویی پسر نوجوان شده بودند، همسر 25 ساله مقتول به نام «الهه» را دستگیر کردند که او در بازجویی ها گفت: همسرم همیشه مرا کتک می زد و من به دنبال راهی برای انتقام بودم. از سعید خواستم چند نفر را برای کتک زدن شوهر اجیر کند و برای این کار چهار میلیون تومان به او دادم. سعید هم با همدستی دو نفر همسرم را با چاقو زد. من قصد کشتن او را نداشتم و فقط می خواستم انتقام بگیرم و او را تنبیه کنم.

دو متهم دیگر پرونده هم از سوی ماموران دستگیر شدند که در بازجویی ها به ارتکاب قتل اعتراف کردند. آنها مدعی شدند، ضربه های مرگبار را «سعید» به بدن مقتول وارد کرده بود.

سردار مسعود جعفری نسب، فرمانده انتظامی استان مازندران با اعلام این خبر به جام جم گفت: متهمان پس از اعتراف به جرم خود با قرار قانونی روانه زندان شدند.
جام جم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا