فناوری

آیفون یک میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومانی

آیفون یک میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومانی

عرضه iphone 7 یک میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومنی در بازار جهانی

بله درست شنیدید یک کمپانی روسیه که کارش ساخت گوشی های روز به صورت لوکس میباشد بار دیگر از گوشی جدید رونمایی کرد. این آیفون قیمت بسیار گزافی دارد که شاید تنها عده خاصی بتوانند آن را تهیه کنند. استفاده از طلا و الماس سیاه در تزیین این گوشی به آن قیمت زیادی بخشیده است و آن را از سایر گوشی های iphone 7 متمایز میکند.

کمپانی روسیه به نام  Gresso تلفن همراه iphone 7 را به شکلی خاص وارد بازار کرد. او این آیفون را با الماس سیاه تزئین کرد و به بازار عرضه کرد. این کمپانی روسی قبل از آیفون 7 ، تعدادی تلفن همراه لوکس و زیبا را عرضه کرده بود. این بار نوبت آیفون 7 بود تا به شکلی زیبا وارد بازار جهانی کند. کمپانی Gresso با طلا به گوشی ها زینت میبخشد و این گوشی های هوشمند را با قیمت بسیار زیادی عرضه میکند. این کمپانی سه گوشی آیفون هفت تولید کرده که با الماس سیاه آن را زیبا کرده است. این سه مدل تلفن همراه دارای قیمت 500000 دلار میباشد که معادل یک میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومان میباشد. در پشت این تلفن همراه 1450 تکه الماس سیاه کار شده است و جنس بدنه این گوشی های گران قیمت تیتانیوم درجه 5 میباشد.

در ساختار این گوشی از ایرپادهای به رنگ مشکی استفاده شده است که شامل 30 قطعه الماس سیاه میباشد. فریم دور دوربین و لوگوی کمپانی Gresso از ده گرم طلا با عیار 18 کار شده است. این سه دستگاه گوشی هر کدام برای تزیینشان 18 ساعت زمان صرف شده است و دارای 256 گیگابایت ظرفیت هستند.

آیفون یک میلیارد و هفتصد و پنجاه ملیون تومانی رسید.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا